Jdi na obsah Jdi na menu
 


Názory od vás

 

Zde je místo pro vaše názory a zkušenosti s Josefem Hrušovským či jiným vaším lékařem, terapeutem a léčitelem.

 

 

Komentáře

Přehled komentářů

fiala.miloslav@seznam.cz

Miloslav Fiala,14. 4. 2011 20:14

Jako spokojený pacient pana doktora Hrušovskému reaguji na obsah těchto stránek,který je lživý,plný podlosti,zbabělosti a samých pomluv ze strany pana Hradeckého se snahou napadat pana doktora Hrušovského.Homeopatií se léčím více než 10 let a jsem naprosto spokojený pacient pana doktora Hrušovského.Pana doktora osobně znám a mohu se k jeho dlouhodobé léčbě pravdivě vyjádřit.Za ta léta léčení vzniklo mezi námi veliké přátelství,pomohl mě,mé rodině a mým rodičům.Léčí se u něj také mnoho mých příbuzných a známých.S jeho léčbou jsem velmi spokojen.A také s jeho charakterovými vlastnostmi.Pan doktor se nikde neskrývá, má svojí ordinaci a telefon,na kterém se může pacient toužící po skutečném vyléčení objednat, a nespokojí se jen s krátkodobou úlevou od bolestí jako u chemických léků plných vedlejších účinků.
Pane Hradecký vás osobně neznám,ale to co zde čtu nyní na vašich stránkách, jsou jen samé lži,plné nenávisti,závisti a vaše flustrace,které máte se ženami vy sám.Panu doktorovi nesaháte ani po kotníky, a to po všech stránkách. Jste schopný sbírat jen samé pomluvy a špínu jako správný bulvár.Ale proč ne , je to váš názor.Tímto plně odpovídáte za důsledky svých činů a neste si za vaše konání odpovědnost. S velikou úctou a obdivem děkuji panu doktoru Hrušovskému za jeho léčení a za trpělivost,kterou s námi pacienty má (také to s námi nemá mnohdy lehké).Nechť si každý najde takového lékaře, jakého si zaslouží.
Miloslav Fiala , fiala.miloslav@seznam.cz

karel.simunek@seznam.cz

Karel ,14. 4. 2011 20:10

Já jsem tam v tom roce 2008 byl také a dokonce jsem našel ten odkaz, tady je:
http://photoglance.webnode.cz/news/informace-pro-navstevniky/.
má tam i fotku a na ní tu svojí hůlku, jak tady o ní byla řeč.
Nic si z jeho přednášky nepamatuji, ono se z toho jeho povídání nic zapamatovat nedá. Že se to "svinstvo šíří až ze Síria"?. Nuž dobrá. A proč ne třeba z Andromedy? To je takovéto vyprávění jak rozprávka. Jako ostatně všechno co Hrušovský dělá.
Jo vlastně si něco pamatuju - mluvil tehdy o jogurtech. že prý teď má ty svý jogurty, a nic jinýho ho nezajímá...dobrý ne? co byste chtěli, za ty prachy...

Tomas.hradecky@gmail.com

Tomas Hradecky,14. 4. 2011 19:35

Abych byl strucny. Na ezoterice jsem na Hrusovskem byl v roce 2008 a bylo to uplne ukrizovani. Zaznam jeho vyroku najdete nekde na netu pro pobaveni. Jak znamo posluchaci se meni, dele nez rok tovydrzela jen prvni rada vernych. I my mame sve klienty a verejny prostor mila Evo. Sesli jsme se s Hurtikovymi a Benesovymi kteri nas o to pozadali na uvedene adrese. s kazdym se schazet nemuzeme ale zkusime to nejak
vymyslet. Pokud vsak mate zajem nas navstivit neuzavirame nikomu. A jestli bychom si troufli ? To vite ze ano. Proc ne? Pozadejte o to pana Hrusovskeho at nas pozve na prednasku. TH

juvenna@centrum.cz

Eva,14. 4. 2011 18:56

Považuji takovouto formu diskuse o člověku, který se neskrývá, má svou ordinaci, telefon a pohybuje se veřejně, za zbabělou a hnusnou. Kde jste byl Tomáši Hradecký např. v sobotu 9.4.2011, kdy MUDr. Hrušovský byl jako každým rokem pozvaným účastníkem festivalu Esoterika v Praze a večer usedl na hlavní podium jako účastník diskuse, kterou řídila Kateřina Šorfová a publikum mohlo vznést veřejně dotazy k jednotlivým účastníkům diskuse. Troufl byste si říci bláboly uvedené v odstraněné diskusi a na stránce 1 až 3 veřejně a nahlas? Připadáte mi silně zaujatý a svou písemnou tvorbou připomínáte Palackého. Takže vzhůru do jarní přírody svést se na vlně života a radosti, kam tyto nehoráznosti nepatří. Pacientka MUDr. Hrušovského.

Brunova.alena@seznam.cx

Alena B.,14. 4. 2011 18:10

Pro Kvetu: vy asi nechapete o co zde jde ze? Ze tyto stranky by bez usili o vysvetleni si co je to diskuze vubec neexistovaly. A prece nemusite ty komentare cist. Nebo vas nekdo nuti? Nebo si myslite ze je lepsi se nechat bezduvodne obvinovat a mlcet? Treba si my myslime neco jineho. Bez nich bychom se nedozvedeli jak to tedy s temu strankami vubec bylo a je. A kdo argumentuje a kdo jen utoci. Ja si nepreji aby bez meho svoleni me komentare mazal. A chci vedet co to je za lidi kdo tohle jsou schopni udelat. A jestli jste si cetla zaznam diskuze hradecky si jednou tydne prida svoje a kasle na to co delaji ostatni. A zatim mel porad co rict na rozdil od nekterych jinych. I velmi kratky komentar muze byt o nicem, ze?Alena

Anna.sochova@seznam.cz

Witch,14. 4. 2011 16:36

Diskuze o etice v ordinaci mne zajímá - a přijala jsem pozvání, aniž bych předtím znala zdejší prostředí. Ale nevadí. Poměrně často se jako profesně pomáhající člověk setkávám se zážitky z ordinace a zkušenostmi pacientů. Jsou to zkušenosti dobré i horší a už jsem si také narazila čumák, když jsem hlasitě mluvila o divné praxi.
Teď konkrétně se vrátil známý pán do nemocnice hned po propuštění, protože si naříkal na bolesti břicha. Byl to pán dost nemohoucí, takže hned po příjezdu byl vykoupán, opruzeniny ošetřeny, měl plenkové kalhotky... A dcera za dveřmi chir.ambulance slyší: "Vy jste asi pěkný prase, co?"
Potom chirurg tvrdil, že jde o zlomený obratel (při první jízdě v sanitě si pán stěžoval na bolest zad, doma se snažil vydržet a popíral bolesti), ale dcera se nedala a sdělila lékaři, že pán má přece několik čerstvě otevřených vředů? Vždyť s tím do včerejška ležel o patro výš a zprávu mu dala? "Vředy, aha, nojo, možná," pravil lékař... Bavil se s dcerou mezi dveřmi a prý dost neurvale. Hm, už se to projednává s primářem, ale o takovéhle lékaře bych tedy nestála, to mohl při té kampani nedávno klidně odejít...
Tenhle server má pojednávat hlavně o homeopatii. S tou mnoho zkušeností nemám, spíš s radostí ze života a placebem. Beru homeopatii jako jednu z možností celé škály, na jakou můžeme dosáhnout. Někomu prospěje a neublíží, což se o mnoha pilukách říct nedá. Jsem určitě pro celou škálu šancí pro lidi (pokud samozřejmě nejde o podvody, které dokážou hraničit s hyenismem) a zrovna homeopatie v té škále místo má.
Znám lidi, co k homeopatii inklinují, užívají ji a zatím jsem se nesetkala s námitkami, které by se týkaly etiky. Spíš slýchám ocenění těch lékařů, kteří dokážou homeopatika doporučit k vyzkoušení. Důvěra v doktory u pacientů hned vzroste. Myslím, že to také hodně vypovídá.

flower500@seznam.cz

Květa,14. 4. 2011 15:26

Vůbec nechápu,proč zde každého diskutujícího ihned pan Hradecký rozebírá a komentuje kilometrovým textem.Co tím sleduje?Jen maniak by se v tomto mohl vyžívat,asi nemá co na práci.Mnoho slov vždy zavánělo až smrdělo!
Konec.

tomashradecky432@gmail.com

tomáš hradecký,14. 4. 2011 15:04

pokračování III: Budeme snad jako normu konstituovat úroveň jejich příspěvků, které nejen že nemají věcnou správnost, ale stylisticky a autorsky ani hlavu a patu? Co těmito poznámkami chtějí jejich autorky říci? Že ten kdo něco umí bude napadán smečkou primitivů? Nebo že tyto polovzdělanci budou kontrolovat obsah, délku a styl příspěvků na internetu? To už jsme tady také měli, tyto vlády lůzy a dělnických tříd, respective těch jejich částí, které nenávidí a boří vše, co přesahuje jejich vlastní nekulturnost, nevzdělanost a malost. A toto je vážení skutečná kyberšikana. Toto je skutečná špína, pomluvy a bulvár. Přesně takto štvala tato temná část české společnosti doktorku Miladu Horákovou. A v přímých přenosech! A před ní Havlíčka. A před ním Němcovou. A po nich Havla. A po něm Kaplického. Přesně tak jako náš “Mistr” světelného bratrstva" pan Hrušovský s touto nenávistí, agresivitou a nízkostí z plných plic proti Janu Kaplickemu. A to tak, že ke své žárlivosti a závisti nebyl schopen použít ani vlastních slov a tak jak je jeho styl ukradl Vodrážkovu urážku chrchel. A pokud si to pamatujeme tak víme, že to byla právě tato neusměrněná a do patřičných mezí nevykázaná temná část české společnosti a tyto její “Pravdy” jemného a krásného Jana Kaplickeho uštvaly k smrti. A tohle je velmi podobná situace. Vidíte jak je to nebezpečné, hnusné a obludné? A jak nenápadně a plíživě se to blíží?

Takže naposledy: Vážení přívrženci zákazů diskuzí: v žádném, ale opravdu v žádném případě nebudeme ustupovat vašemu vyhrožování, útokům a drzostem. A už vůbec v žádném případě si od Vás nenecháme nutit to, jak budeme psát, jak dlouhé budou naše příspěvky a už vůbec ne jakých žánrů k vyjádření našich myšlenek použijeme.


V úvodu této adresy jsme napsali, že tyto stránky mohou být podnětem k institucionalizaci spotřebitelského sdružení za větší transparentnost a ochranu klienta v léčitelských a terapeutických službách. Je to prostě obor podnikání jako každý jiný a je třeba, aby byl pod dohledem jak státních úřadů, tak spotřebitelů. A aby mohl být hezky světlý, transparetní, srozumitelný a společensky prospěšný, je třeba o něm a jeho provozovatelech veřejně diskutovat a odhalovat jeho silné a slabé stránky. Pojmenovat jasně jakými metodami kdo pracuje, odkud čerpá, jaké jsou s ním zkušenosti… Metoda samotná je prázdné slovo stejně jako třeba nůž. Záleží k čemu jej použijeme a kdo jej používá. Já už fakt nevím, jak to máme říci a už to fakt říkáme naposledy. Nic se tady už mazat nebude a každý si napíše to co ví, jak to cítí, jak to umí napsat a jak to potřebuje sdělit. A každý si to vyloží jak sám umí. A pokud bude lhát, půjde bručet nebo bude platit za právníky jako mourovatej. Jsme dospělí a příčetní. Tady nebudeme nikomu přikazovat co má nebo nemá dělat, co má nebo nemá psát nebo co má nebo nemá si myslet. Jasný? Je na tom něco “bulvárního”?
Takže vám děkujeme za pozornost. a doufáme že na téma svobody diskuze na netu už vážně naposledy.

Na závěr bychom rádi uvedli citaci zakladatele homeopatie Samuela Hahnemana: „Nejvyšším a jediným posláním lékaře je vracet nemocným zdraví, což jest nazýváno léčbou".
TH

tomashradecky432@gmail.com

tomáš hradecký,14. 4. 2011 15:02

pokračování II
Takže jestli zde někdo diskredituje homeopatii jako takovou, tak je to výhradně a jen pan Hrušovský sám. Ten ji používá jako zástěrku a odrazový můstek pro své magické praktiky a magické praktiky používá k ještě daleko horším věcem. A pokud by si někdo v homeopatii měl udělat pořádek, měli by to být samotní homeopaté. Ti jistě nemají radost z toho, co zde vyplývá na povrch.

Dalším “trumfem” ke smazání původní diskuze je domnělý argument, že se v této diskuzi objevují I informace ze soukromého života pana Hrušovského. No samozřejmě že se objevují. Pokud jsou jeho soukromým životem jeho pacientky, tak dokonce tato sdělení tvoří pilíř našich komentářů. Vždyť o tom právě tyto stránky! Copak jste nečetli komentáře Idy Hurtíkové, Dany Ferkové, Žanety, manžela ženy kterou pan Hrušovský obtěžoval, Magdy Novákové a ostatních? Že si zde společně říkáme jak právě v této citlivé oblasti definovat svoje práva a jak je uplatnit?

Že jej tato diskuze poškozuje? No to asi ano. Pana Bártu take zřejmě poškozuje když vyjde najevo, že šel do politiky s cílem vydělat co nejvíce peněz pro ABL a to jakýmkoli způsobem (“ženy, pánové, tam je velká příležitost”). Stejně tak pověsti pana Johna take příliš jeho nemanželské děti neprospěly. Je však podle vás řešení, že o tom nebudeme psát? Nebo že necháme pana Bártu aby smazal články o sobě v novinách, protože zrovna jsme shodou okolností napojeni na jeho bezpečnostní agenturu? Nebo mu řekneme: “jen hezky zůstaň na tom ministerstvu a nacucej se?”

Naprosto stejným způsobem pracují naši mazači internetových diskuzí I s hypotézou o kyberšikaně a netiketě. Stejně jako v předchozích případech (např. údajné diskreditace homeopatie) však nejsou schopni vůbec vysvětlit, v čem konkrétně tato kyberšikana spočívá. Tedy kde mohu ocitovat pasáž, která by nebyla pravdivá či byla šikanózní. Pokud jim položíme shrnující otázky celého obsahu naší diskuze, neumí na ně odpovědět. A to navzdory tomu, že jsou k tomu stejně jako pan Hrušovský opakovaně v každém příspěvku znovu a znovu vyzývany. Jejich síla hlasu, jejich možnosti a práva jsou stejná, jako naše. A stejné jsou I jejich povinnosti. Já vím že by byli rádi, kdyby jsme nesměli tato slova psát. To myslím že už je nad slunce jasné I pětiletému dítěti. Stejně tak jako proč to nechtějí. Ale k tomu přece nevede cesta tím, že označí naše názory a zkušenosti za módní termín šikany. Copak si myslí že nemáme právníky, kteří po nás naše texty nečtou? Vždyť nás sami obvinili z “profesionality”, podle nich nejsprostějšího slova na světě. To je na další obklad na hlavu. Amatéři tady budou radit profikům. Svatou trpělivost aby na tom netu člověk měl, fakt.

Tady jsou nutné úplně jiné otázky. Co a koho a proč a za co tady paní komínkové a strakové chrání? Za co plédují, jakými způsoby a čeho chtějí dosáhnout? Co mají znamenat jejich poznámky na téma že jsme schopni srozumitelně, výstižně, přesvědčivě a čtivě vyjádřit své názory a poznatky? Psané slovo je vždy odrazem uspořádanosti mysli a duše pisatele. Je známkou jeho kulturnosti, vzdělání, talentu, temperamentu, vtipu a tedy I společenské síly. Chce I toto sekta světelného bratrstva zakázat?





tomashradecky432@gmail.com

tomas hradecky,14. 4. 2011 14:57

pokračování:
Další soubor útoků na naši svobodu projevu se týká údajného zdiskreditování homeopatie, jak píše např. paní Komínková. Nic nemůže být vzdálenějšího pravdě! Kde k tomu v našich komentářích dochází? Může paní Komínková citovat jednu jedinou větu v které bychom diskreditovali homeopatii? Co větu. Jedno jediné křivé slovo proti ní? A pokud nemůže, omluví se za své útoky? A pokud se neomluví, co to je vůbec za člověka?

Stejně tak nepravdivá jsou I další tvrzení, tedy že pan Hrušovský provozuje obor homeopatie “navzdory všem překážkám”. Mohou uvést nějaké konkrétní? Je například podle nich prekážka, že byl vyloučen z lékařske komory? To se stalo také bezdůvodně? Nebo se to snad stalo všem homeopatům? Co to je za nesmysly? Nechtěly by tyto soudružky socialistické cenzury napadnout etickou komoru Lékařské komory za to, že si pana Hrušovského dovolila vyloučit ze svých řad? Se stejnými argumenty, s jakými urážejí nás?

Dalším mylným předpokladem jsou samotná označování pana Hrušovského jako homeopata. Copak autarky příspěvků o jakémsi domnělém šikanování, které jsou navíc podle vlastních slov klientkami pana Hrušovskeho, nebyly v jeho ordinaci? A neviděly na vlastní oči, ze homeopatie jako taková není hlavním předmětem podnikání pana Hrušovského? Neviděly že na zdech nevisí diplomy z homeopatických seminářů, ale zlaté rámy s barvotiskovými plakáty jeho Mistrů? Mohou nám vysvětlit, co má Sanat Kumara společného s homeopatií? A rovněž tak: copak nevidely jeho černokněžnické pomůcky, které používá na svých přednáškách jako jsou např. jeho ve stříbře a ebenu vyvedené kouzelnické hůlky, na míru šíté černé obleky, obrovské zlaté prsteny s rubínovými kamenty a podobně? To jste u některých homeopatů viděli? Copak zde neopakujeme do ochraptění, že nás nezajímá homeopatie a podnikání pana Hrušovského, ale právě tyto černokněžnické pomůcky a způsoby? Že je však můžeme správně a srozumitelně vysvětlit a popsat jen tehdy, vykreslíme-li plastický obraz pana Hrušovského? To je jako v mateřské školce, vážně.

tomáš.hradecký432@gmail.com

tomáš hradecký,14. 4. 2011 14:56

abychom si to shrnuli:
Paní Komárková a paní Straková a jakási Zirkonie, která dodnes neví, že se honorář pana Hrušovského zvedl více než o 100% nám svými příspěvky doložily jednu velkou lež, která stála u samotného zrodu těchto stránek a která byla vlastně příčinou, proč vůbec tato adresa vznikla. Stránky pana Janocha s komentáři zkušeností klientů pana Hrušovského nezmizely z důvodu, že by na nich někdo někoho napadal. Jak znovu vidíme, pokud docházelo k nějakému napadání, byli napadáni ti účastníci diskuze, kteří byli různým způsobem panem Hrušovským přímo poškozeni.

Ti, kteří je napadali a napadají, ke svým útokům nemají žádné argumenty, svá tvrzení nejsou schopni doložit, nejsou té moci vůbec zformulovat co jsou ony domnělé lži, udání, pomluvy a podobná silná slova, která ve svých komentářích používají.
Zato zde dávají najevo značnou nespokojenost s tím, že se jim příspěvky nepodařilo zničit a to nejen příspěvky naše, ale příspěvky I ostatních.

A právě takto nám konečně ukázaly, jak se jim to podařilo: Paní Komínková a Straková prakticky unisono píší, že jimi osobně “byl pan Janoch požádán o řešení situace” a on násladně diskuzi smazal.
No pokud jej tyto dámy žádaly tímto způsobem, tak potěš ho pánbůh.
Ještě že my pracujeme v týmu a můžeme podobným “žádostem” čelit společně. Nedovedeme si představit, že by tomuto způsobu chování byla vystavena například samotná žena nebo dokonce oběť pana Hrušovského, která má sama co dělat s tím, aby vůbec dokázala pojmenovat to, čeho se na ní dopouštěl. Natož aby na tolik práce vůbec měla čas a prostředky. Říkali jsme to na začátku našich komentářů: největší problem sexuálního zneužití je způsob jeho vyšetřování. A citovali jsme JUDr. Sokola, který dívky, které byly zneužity Mistrem Kulínským napadl, nejen že si vše vymyslel, ale ještě že jej svedly. A na netu se pak jejich mužům posmívali podobní strážci etiky s jakými máme tu čest zde a nyní, ještě další dva roky (“jaké je to mít holku po Kulínském?”). Takže teď jsme právě v tomto bodě. Užijme si to společně. Je to mile a povzbudivé.

Takže znovu: až uvedeme přístupové heslo na adresu tomas.hradecký3422@gmail.cz uvidíte, že pan Janoch sám měl ten nápad, abychom v diskuzi pokračovali. Prostě ji sundal proto, že měl už dost těchto agresivních a lživých útoků a ustoupil jim. A my jsme jeho slova citovali v úvodu: napsal že on osobně se domnívá, že to co píšeme je vše pravda, ale navrhuje, ať za ní bojuje někdo jiný.
Čili jsme převzali štafetu, smazanou diskuzi dali do příloh a pokračujeme dale I se smazaným nadpisem: tedy Příspěvky a zkušenosti s panem Hrušovským. Nic více a nic méně. Protože se hned první den ozvala paní, která toto téma chápe šířeji, rozhodli jsme se že zde mohou přispívat svými zkušenostmi klienti I ostatních terapeutů a rozšířili jsme titulky. Také proto, co jsme říkali zpočátku, tedy že proti panu Hrušovskému nic nemáme, neléčí nás, nechodíme na jeho přednášky a nemáme žádné společné vazby a tyto stránky směřují jednoznačně jen k tomu, jak se bránit proti zneužití v ordinaci ke kterému v našem případě došlo. Že musíme postupovat takto zeširoka není naší vinou. Jak vidíte v některých prostředích se Lež drží velmi zažraná.








zirkonie@seznam.cz

Zirkonie,14. 4. 2011 14:21

Znám MUDr. Hrušovského a chodím do jeho ordinace. Vždy je u něj hodně pacientů, od maminek, miminek, dětí, mladých lidí až po starší a pokročilé. Nikdy jsem nezažila žádné scény, vždy jsem se setkala s laskavým přístupem a pochopením. Nikdy nebyla porušena žádná etika - lékařská ani lidská. Nikdy jsem se nemusela v jeho ordinaci svlékat, jednání je profesionální a přitom laskavé s plným pochopením pro mé problémy. Protože se homeopaticky léčím již od roku 1993, a u MUDr. Hrušovského od r. 2002, na homeopatila reaguji výborně. K panu doktorovi chodím zcela svobodně a poplatky, které bere,jsou celá léta stejné a pro mě zcela přijatelné. Je to ta nejmenší cena, kterou musím za své zdraví zaplatit. Myslím, že tato léčba mě uchránila před mnohem většími výdaji na své zdravotní neschopnosti, tělesná omezení a ničení orgánů chemickými léky. Pan doktor mi vždy po kratším či delším čase ( podle toho, jak jsem byla já sama ochotna spolupracovat a změnit svoje postoje, než mi došlo, o co jde, co dělám neustále špatně tak dlouho, že to již ničí mé zdraví) pomohl. Nechápu, že někdo pro mě zcela nezmámý schovaný za sítí internetu, může naházet tolik špíny a bláta na konkrétního a skutečného člověka, sedícího denně v ordinaci a pomáhajícího lidem. Jsem ráda, že takový člověk je a vždy když potřebuji, laskavě pomůže. Díky pana doktore.

mimo.el@volny.cz

el.mimo,14. 4. 2011 11:24

Nezlobte se, ale necítíte se přetažená? Z Vašeho textu vyplývá, že jste ''expert'' přes etiku, filosofii, psychologii, media, téměř jako ryba ve vodě se pohybujete v oblasti právní nauky, etc..
Upřímně, nějaký homeopat je mi fuk, ale překvapuje mě Váš militantní postoj vůči jeho oponentům. Pokud nejste jeho příbuzná, pak to nechápu! Vyhovuje Vám - buďte ráda, že jste spokojená. Ale morálně ostouzet diskutéry, kteří nejsou spokojeni... chcete snad umlčet všechny kritické hlasy?

Tomas.hradecky@gmail,com

Tomas Hradecky,14. 4. 2011 6:20

Pani Strakova pisi Vam totez co pani Kominkove. Pokud mate pochybnosti o tom, ze pan Janoch poskytl diskuzi kterou jak se diky Vam ukazalo na tlak nekolika lidi jako jste Vy smazal, proc se neobratite primo na neho a nezeptate se jej primo? Kontakt je uveden na jeho webove adrese. Proc zde zase sirite vase nepodlozene domnenky? Toto je Vas zpusob komunikace? Toto jsou Vase metody? Takto postupujete? Jsme zde zase jako v komunismu, kdy jedna strana rozhoduje o tom co se smi a nesmi zverejnovat? Aniz vubec znate pravdu a mate nejake argumenty? Proste staci ze budete lhat? Jak to ze pan Janoch nenapsal proc diskuzi smazal? Je to v odkazu a sokovana pani Alena reaguje prave na jeho vlastni slova na jeho vlastni strance.  Nebudeme opakovat dokola a cinime tak naposledy: duvody spusteni teto adresy jsou srozumitelne i s citacemi uvedeny v uvodu a jestli tomu nerozumite a nerozumite tomu, ze si autori prispevku nepreji aby jejich nazory nekdo bez udani skutecnych argumentu mazal ci cenzuroval, nemame si dale co rici. A to co Vy povazujete za spinu si jini tisknou s velkym ocekavanim na pokracovani a dekuji nam za to. Ve Vasem pripade bych proto slovo spina pouzivala velmi citlive. Prosim drive nez budete sirit dalsi lzi a pomluvy odpovezte na stejny seznam otazek ktere jsme polozili pani Kominkove vcetne toho zda nam muzete odpovedet na otazku proc byl pan Hrusovsky vyloucen z lekarske komory. V opacnem pripade od Vas zcela opravnene ocekavane omluvu. Vcetner narceni ze urcujeme a ridime diskuzi? Muzete vysvetlit a dolozit jak? Jestli ne plati na Vas stejne paragrafy jako na pani Kominkovou. A vazena pani cert neordinuje jen 45 tydnu v roce ale 365 dni. A cekarny ma narvane. A uspechy velike. Plne cekarny ma i ministr vnitra a o jeho verohodnosti to nic nerika A co se tyka identity ja Vas take neznam. Vase identita muze byt rovnez zcela kyberneticka.

ekofarma@post.cz

Pavel Adamec,13. 4. 2011 23:25

Dobrý den. Po přečtení několika názorů na této adrese jsem se rozhodl, že napíši i svůj názor na léčení Josefa Hrušovského.
Považuji to nejen za své právo, které využívám, ale i za svou povinnost. A říkám: vyléčit může ten léčitel, který používá síly Světla a Lásky, ale i ten, který používá síly Temna. To znamená že vyléčit může i čert. Není totiž žádný jiný přímější přístup k lidskému srdci a duši, než je vděk za uzdravení své, či svých dětí.
Hezky se o tom psalo v Kamenu mudrců. A to se může hodit oběma stranám. Jak té, která si říká Pravda tak té, která se jmenuje Lež.
Jak vidíme v této diskuzi, Josef Hrušovský si sám určil svoje pravomoci, tedy že nic nemusí a z toho plyne, že smí vše. Existují však základní etické hodnoty jak lékaře tak léčitele, a ty nemusí být vyvěšeny v ordinacích, máme je každý sám v sobě. Záleží na charakteru člověka, na kterou stranu se dá. Tak jako každý ví, co je v zásadě dobré a co je špatné. Nevidíme poprvé, že člověk, který je přistižen při špatném chování je arogantní a útočný. A nyní se obracím k vám, klienti Josefa Hrušovského: jak jste zažili Josefa Hrušovského ve chvíli, kdy jste mu cokoli vytknuli? Když jste mu položili některé z otázek, na které se zde hledají odpovědi? Například na jeho používání hypnozy a magie na pacientky? Je to jedna z metod jakou velmi rychle poznáte, na jaké straně stojí. Je na nás, kam každého jednoho lékaře nebo léčitele necháme zajít. Proto jsou důležité tyto diskuze a děkujeme Tomášovi Hradeckému a jeho týmu nejen za odhalení pravdy o pozadí zázračných léčitelských úspěchů pana Hrušovského, ale vůbec i za nastolení tématu etiky v terapeutických ordinacích a za to, že je dokáže tak citlivě a srozumitelně vysvětlit i lidem, kteří jsou v otázce ezoteriky začátečníky. Skutečně se skláním hluboko před jejich prací, odvahou a umem. A sám za sebe říkám, že společně s ním chci dále hledat odpovědi na otázky, co jsou naše práva a především jak je prosadit. Když jsem napsal na mail pana Hradeckého, přišla mi odpověď, sešli jsme se a jsem vděčný za všechno, co jsem měl možnost vidět i slyšet. Viděl jsem také, jak nelehký úkol tito lidé mají, jak je mailová adresa Tomáš Hradecký tzv. "napíchnutá" a jaké odporné výhrůžky a fotografie mu chodí. Takže ještě jednou děkuji a těším se na další pokračování, tisknu si to jako román.

strakova.r@seznam.cz

Radka Straková,13. 4. 2011 23:25

Jako pacientka MUDr. Hrušovského musím reagovat na obsah těchto stránek ( www.etikavordinaci.cz) tak, jak vypadají dnes tj. 13.4.2011 v 22,30 hod.
Je zde přenesen v sekci obsah části diskuse z webových stránek pana Janocha, kde tato diskuse byla odstraněna. Je zde napsáno, že ji p. Janoch laskavě poskytl. Zkopírovat diskusi do pdf souboru umí každý. Ale není zde uvedeno vyjádření p. Janocha, proč ji vlastně smazal. Podle mě jako provozovatel webových stránek zodpovědný za jejich etický obsah nemohl již více tyto kýble špíny zveřejňovat a rozšiřovat.
Nově založené stránky nesou nadpis „Názory od vás – Josef Hrušovský – homeopat“ a založil je opět Tomáš Hradecký, který řídí a určuje obsah diskuse.
Tomáše Hradeckého neznám a může to být postava virtuální až kybernetická, ale MUDr. Hrušovského znám dobře. Proč T. Hradecký řeší etiku jen v ordinaci pana doktora Hrušovského, není to zcela cílený útok? Staženou diskusi a její pokračování považuji za vysoce neetickou, podle mého názoru vykazující všechny znaky pomluvy šířené počítačovým prostorem.
Poznámka Marie ( diagram@centrum.cz z 12.4.2011), zda se jedná pouze o kritiku p. Hrušovského, je velmi trefná. T.Hradecký sice odpovídá, že ne, že jméno Josef Hrušovský z nadpisu vymaže, ale příspěvku a jeho obsahu se více nevěnuje. Zřejmě etika ve společnosti Noetik ho tak nezajímá. Sáhodlouhé, odporné a ničím nepodložené komentáře má pouze k osobě MUDr. Hrušovského, dokonce k jeho osobnímu životu. Je zajímavé, že však využil upozornění Marie na diskusi na webu Doktorka a zde též požádal o umístění odkazu na svůj web v sekci Podvodníci, šarlatání. Tím chce MUDr. Hrušovského takto označit? Nejedná se o šíření poplašné zprávy? Vždyť MUDr. Hrušovský ordinuje 5 dnů v týdnu, 45 týdnů do roka a má jistě více než jednoho pacienta denně. Proč by se mu tedy tak plnila ordinace? Proč by se k němu lidé vraceli a to s celými rodinami?
Musím tedy jako normálně uvažující člověk rozlišovat mezi svobodně projeveným názorem v diskusi a sdělením nepravdivého údaje o jiném, který je v rozporu se skutečností, za předpokladu, že taková zpráva je způsobilá značnou měrou ohrozit jeho vážnost u spoluobčanů, přičemž ke sdělení může dojít jakýmkoliv způsobem (např. písemně, ústně, prostřednictvím veřejného sdělovacího prostředku, internetu apod.). Po subjektivní stránce se vyžaduje úmysl, přičemž postačí úmysl eventuální, tzn. pouhé srozumění šiřitele s tím, že údaj, který o jiném sděluje je nepravdivý a nepodložený, a že tento údaj je způsobilý značnou měrou ohrozit vážnost diskutovaného člověka u spoluobčanů.
Prosím tedy čitatele, ať se zamyslí nad způsobem vedení této diskuse, nenechají se zmást těmito negativismy na cestě ke svému uzdravení a nalezení vlastního Já. MUDr. Hrušovskému děkuji za jeho pilnou a poctivou práci na poli homeopatie a vytrvalost, s jakou pomáhá lidem na cestě za vlastní Mocí ( tedy pryč z Ne-moci). Děkuji mu z celého srdce i za sebe a věřím, že absolutně každý má takového doktora, jakého si zaslouží.
R. Straková, strakova.r@seznam.cz

tomas.hradecky432@gmail.com

Tomáš Hradecký,13. 4. 2011 22:53

Vážená paní Komínková,

V první řadě dovolte, abychom si vyjasnili co to znamená „postupovat podle příslušných zákonů a právních norem ve spolupráci s provozovatelem počítačové domény“ a co to znamená vzít právní zodpovědnost za své vlastní výroky. Dříve než tak učinime si Vás jen dovolíme upozornit, že slovo etiketa má etymologicky jiný význam než slovo etika a proto si příště, než se pustíte do ničím nepodložených útoků na jiné osboy, prolistujte vedle Občanského zákoníku, Listiny práv a svobod občana I výkladový slovník českého jazyka.

Sociální psycholog ve svém příspěvku z 14.3.2011 upozornil na to, že „sociálně-psychologickou konformita pana Vainara a spol. je konformita spíš typická pro zmanipulované a oddané členy různých náboženských sekt.“ Tomuto chování odpovídají útoky paní Pípalové která označuje zneužité pacienty pana Hrušovského, kteří měli odvahu o jeho praktikách veřejně promluvit, za lháře a udavače. Další metodou je relativizace problému jak se o to pokoušel pana Vainar (…tady stále někdo někým manipuluje, tak o co jde), dále jsme se setkali se snahou celou diskuzi zastavit, a nyní jsou to Vaše směšné výhružky soudem, které se stejně jako předchozí útoky zcela rozcházejí jak s realitou tak se zákonem jako takovým.

Paní Komínková rovněž nám dovolte abychom Vám připomněli, že v každém příspěvku opakujeme, že homeopatie je propracovaná metoda, která pomohla tisícům lidí. Také jsme mnohokrát opakovali, že pan Hrušovského pamatujeme jako „neúnavného dříče“, že „pomohl desítkám lidí“ ale také připomínáme, že pan Kulínský nešel do vězení proto, že by zneužil všechny své posluchačky, ale pouze několik z nich. A stále opakujeme, že nás zajímá velmi intimní téma práce z hypnózou a magií. A vrstvu po vrstvě polemizujeme o panu Hrušovském jako o podnikateli, učiteli a Mistrovi Světelného bratrstva, terapeutovi, muži a mágovi. Takže prosím nesnažte se účelově do věci vnést chaos, v kterém se jaksi ztrácí celá naše práce a její podstata. Stejně pak paní Komínková nevyzdvihujte jméno pana Hradeckého, pokud jste tak pilná čtenářka, vezměte si do rukou tužku a papír a udělejte si seznam příspěvků: proti 6 příspěvkům které stojí za panem Hrušovským, z nichž jsou „poněkud nevěrohodné“ příspěvky pana Vainara, paní Pípalové a vašeho vyhrožování, stojí „proti“12 příspěvků a svědectví, které jsou dostatečně srozumitelné k tomu, aby si veřejnost udělala představu o osobě pana Hrušovského a to I bez našecho přispění.

pokračování příspěvku níže.

tomas.hradecky432@gmail.com

Tomáš Hradecký,13. 4. 2011 22:52


Dále jsme vážená paní Komínková v odkazech uvedli jako příklad internetové diskuze diskuzi na téma etiky v alternativní medicíně. Pokud budete věnovat chvíli času jakým tonem a způsobem je vedena, dospějete stejně jako my k názoru, že vámi deklarované útoky jsou slabým odvarem běžných diskuzí na internetu. Naopak Vy pouze děláte vše pro to, aby se vámi zmíněná Pravda s velkým P nedostala na povrch a to za žádnou cenu. Dále naprosto nemáte pravdu ve Vašem dalším tvrzení o tom, že by pan Janoch uznal jakési vaše neexistující argumenty, v korespondenci s námi naopak připustil, že, jak jej citujeme v úvodu webu: „vše je zřejmě pravda, ale je to moc….“ Naopak chráníme právo na svobodu projevu těch, kteří své zkušenosti s panem Hrušovským na net umístili s cílem, aby zde byly k dispozici ostatním a ne aby je lidé jako jste vy mazali a argumentovali způsobem, že ve třech odstavcích říkáte stále jednu jedinou větu. A za to že nevládnete perem se Vám rozhodně omlouvat nebudeme. (co to je třeba za sdělení: ..“… pacienti, kteří hledají pomoc ze zdravotních či jiných životních situací“? má vůbec nějaký obsahový význam?)

Takže vážená paní Komínková, z hrušky dolů:
Pokud se s námi opravdu nechcete vidět u soudu, vezmeme s námi nyní díl po díle a roli po roli pana Hrušovského – tedy jako Mistra Světelného bratrstva, jako podnikatele, jako terapeuta, jako muže a jako hypnotizéra a psychotronika a odpovězte nám na následující otázky: (a važte stejně jako my každé slovo)

Odpovězte nám na otázku, zda máte nějaké důkazy o tom,
1. že by pan Hrušovský neprodával na svých přednáškách a kurzech informace jiných autorů bez toho, aby toto autorství citoval či uváděl. 2. že neprodává informace například o Nanebevzetých mistrech, které jsou zdarma k dispozici stejně jako veškeré duchovní vlastnictví všem a jsou volně ke stažení na internetu, a že za toto „svatokupectví“ nevydělal řádově miliony korun.
2. že na svých přednáškách nevede štvavé řeči proti politikům, Evropské unii, MMR, řetězcům…
3. že na těchto přednáškách nešíří panické a poplašné zprávy jako o čipování, chemtrails, tajných organizacích které řídí světové klima, rozpoutávají války a podobné naprosto chorobné nesmysly

Dále z role Hrušovského jako terapeuta a lékaře nám odpovězte na otázky
4. jaké máte důkazy o tom, že pan Hrušovský vede záznamy o svých pacientech a jakým způsobem může prokázat že jejich svědectví nejsou pravdivá
5. Dále jak můžete prokázat, že pacienti odcházejí z ordinace s účetním dokladem o zaplacením služby a jak tuto službu mohou reklamovat

pokračování v dalším příspěvku níže.

tomas.hradecky432@gmail.com

Tomáš Hradecký,13. 4. 2011 22:50

6. Dále nám odpovězte na otázku jak dokážete, že pan Hrušovský byl na svém pracovišti řádně ve své pracovní době vždy, když měl objednané klienty a v případě že se nedostavil, omluvil se, zrušil sezení či nechal vzkaz o tom, kde je možné objednat náhradní termín kontroly či vyšetření.
7. Dále nám odpovězte na otázku jak můžete prokázat že klienti dostali zpět své peníze v případě, že jim deklarovaná pomoc pana Hrušovskému nepomohla.
8. Dále paní Komínková odpovězte na otázku jak dokážete, že pan Hrušovský ve své ordinaci v přítomnosti pacietnů sprostě neklel, neproklínal Boha a hrubými slovy neurážel své pacienty, nepokládal jim telefon v případě že si dovolili jej upozornit na to, že jim jeho léčba nepomáhá etc.
9. Dále prosím doložte důkazy o tom, že pan Hrušovský nepsal svým pacientkám sms zprávy na soukromá telefonní čísla o tom, že „mají hezké nohy“ či že „jejich štěstí je jeho naplnením“…
8. Dále prosím odpovězte jakým způsobem chcete prokázat, že pan Hrušovský neudržoval polygamní vztahy s různými ženami, z nichž některé trpěly prokazatelnými psychickými poruchami a že ve stejné době se nesnažil svést své další těžce nemocné klientky.
9. Dále prosím odpovězte na otázku jak chcete dokázat, že pan Hrušovský nevyhrožoval pacientkám, které se mu dokázaly postavit a kladly mu otázky na téma sexuální magie „silovými útoky“
10. Dále prosím odpovězte na otázku, jak chcete prokázat, že ženy, které celé roky trpěly „dvouhodinovými výpadky pozornosti“ a sexuáním drážděním nehovoří pravdu.

Tímto jsme v kostce shrnuli obsah předchozích příspěvků. Pokud najdete ještě nějaké jiné tvrzení o kterých by bylo možné prokázat, že nejsou pravdivá, platí pro Vás to stejné, k čemu jsme vyzvali pana Hrušovského: Argumentujte, dokazujte, odpovídejte. V opačném případě paragraf za pomluvu se paní Komínková vztahuje na vás stejně jako na nás.

Paní Komínková útoky na otevřenou a veřejnou diskuzi nemají se zákonem a právem na svobodný projev naprosto nic společného, A co se týká možnosti pana Hrušovského bránit svou osobu, pokud jste četla náš poslední příspěvek, vyzýváme jej k tomu, aby nám nejen vysvětlil své praktiky ale aby se bránil a jsme to my, kdo mu nabízíme, aby tak učinil před soudem. To stejné platí I u Vás. Budete tam spolu s ním odpovídat na otázky, které jsme vám položili výše.

Dále vás paní Komínková upozorňujeme na to, že jsme se s ostatními autory diskuzních názorů několikrát sešli a postupujeme společně a společně I konzultujeme tyto příspěvky. Z jejich kolektivního autorství nejsme povinni skládat účty ani Vám a rozhodně ne panu Hrušovskému, který nemá ani tu špetku elementární lidské slušnosti, aby nám na naše zcela oprávněné a legální otázky odpověděl a za své konání přijal základní etickou odpovědnost. Máte pravdu, že jeho hanba padá I na vás, jeho pacienty a jak jsme avizovali, příští pokračování našich příspěvků bude na téma, proč společnost nemá ráda sekty.

A pro ostatní normální lidi: dnes bez jakéhokoli aviza stránku navštívily desítky lidí, je vidět, že téma je důležité. Prosím nenechcte se odradit útoky a zastrašováním. Už na začátku našich komentářů jsme psali o tom, že svěřit se veřejně se zneužíváním v ordinaci je téma velice intimní a složité a složité o to více, že zneužíté ženy čelí nejen vlastnímu traumatu ale také cynimu, útokům, vyhrožování lidí jako je paní Komínková. Už jsme slyšeli že jsme lháři a udavači, že jsme nebyli vyslyšeni v citech jakési dámy a nyní je nám vyhrožováno naprosto směšně soudem. Proto jsme do odkazů přidali Chartu práv pacienta, Povinnosti lékaře a Etický kodex lékařů České lékařské komory. Horlivá paní Komínkává nám za domácí úkol vypracuje příspěvek o tom, proč, kdy a za jakých okolností byl pan Hrušovský z této lékařské komory vyloučen.

Děkujeme za pozornost TH

blanicka.kominkova@seznam.cz

Blanka Komínková,13. 4. 2011 17:53

Považuji názory jakéhosi pana Hradeckého za zrůdné pomluvy, šíření poplašné zprávy, a to počítačovým prostorem – tedy za druh kyberšikany. Navíc identita pana Hradeckého je nejasná a anonymní, takže vše provozuje zcela anonymně s cílem zranit, ponížit konkrétního člověka, který se nemůže účinně bránit a s cílem vyvolat pochyby v jiných sekundárních uživatelích internetu či počítačového prostoru o tomto konkrétním člověku, který se stal cílem jeho útoku.
Se zapojením zdravého selského rozumu lze pouze konstatovat, že články „pana Hradeckého“ a v nich obsažené bulvární žvásty a pomluvy, mají pouze jediný cíl, zdiskreditovat MUDr. Hrušovského a s ním i jedinečný obor homeopatie, který pan doktor skvěle a brilantně navzdory všem překážkám a urážkám provozuje. Tyto články jsou cíleně vypracovány tak, aby v lidech jitřily a rozeznívaly jejich negativní emoce – typický znak bulváru. Tzv. pravda je zde cíleně donekonečna upravována s jediným záměrem – zdiskreditovat konkrétní osobu. Toto je ostatně znakem téměř všech bulvárních médií , které mají za úkol negativně ovlivňovat lidi a zaměstnávat je jinými problémy, než je hledání Pravdy. „Pan Hradecký“ toto umění ovládá bravurně až profesionálně.
Pokud budou tyto pomluvy, které ubližují nejen MUDr. Hrušovskému, ale i lidem, kteří se u něho léčí a doporučují jeho léčení ( mezi tyto lidi patřím), popřípadě i lidem, kteří hledají pomoc ze zdravotních či jiných životních situací, pokračovat, tak se zasadím za postup podle příslušných zákonů a právních norem ve spolupráci s provozovatelem počítačové domény, jehož profesionálním úkolem je dodržovat základní principy netikety, tedy etikety v internetovém světě. Z tohotu důvodu byl požádán i pan Janoch o řešení situace na svém webu a on diskusi prostě ukončil a smazal, protože jasně identifikoval nebezpečnost jejího obsahu a jejího neustálého šíření.
V dnešní době maximálního využití, ale také zneužívání internetových možností je nutné jasně pojmenovat, co „pan Hradecký“ dělá a jak uráží a šikanuje MUDr. Hrušovského, ale i nás, jeho spokojené a uzdravené pacientky.
Blanka Komínková, blanicka.kominkova@seznam.cz