Jdi na obsah Jdi na menu
 


Názory od vás

 

Zde je místo pro vaše názory a zkušenosti s Josefem Hrušovským či jiným vaším lékařem, terapeutem a léčitelem.

 

 

Komentáře

Přehled komentářů

tomas.hradecky432@gmail.com

tomas hradecký,15. 4. 2011 12:22

II
Začneme tím, čím tato stránka není. Tedy kdy se mohou její návštěvníci (a tedy I naši kamarádi plzáci) obrátit někam jinam.
Tato stránka neslouží k tomu zaznamenat a zmapovat zkušenosti o prostředí alternativní medicíny u nás. Tedy zjišťovat kdo se v tomto prostředí pohybuje, kde jsou jeho mantinely, kde jsou jeho styčné body pro kontakt s jiným prostředím… V tomto ohledu nemusíme mnoho vymýšlet, vzhledem k existenci Regenerací, Meduněk a dalších periodik existuje I řada databází léčitelů a I jejich hodnocení. Tomu se moc věnovat nebudeme. To není cílem těchto stránek. O tom mohu diskutovat ne destíkách jiných serverů, to bychom jen duplikovali práci ostatních, případně bychom zakládali stejně jako pan Borec, pardon Janoch stánky o všem a to jsme viděli jak to dopadlo.

Nicméně I když si řekneme témata o kterých tyto stránky nejsou, nevyhneme se tomu, že I tyto okruhy budou tvořit jakýsi vedlejší produkt těchto stránek. V tomto případě je to nakonec dobře. Stále ještě u nás existuje řada lidí kteří mají dojem, že zde existují jakási světelná bratrstva, která tvoří silnou a spravedlivou a svobodnu protiváhu k zatracovaným církvím a tradičním duchovních seskupením. Takže vůbec není naškodu, když si zde náhodný čtenář setká tváří v tvář co to znamená Světelné bratrstvo, a v duchu si řekne: Zlatí katolíci. Zlatej Koniáš. Ale jak říkám je to vedlejší produkt těchto stránek.

Dalším okruhem o kterém NEJSOU tyto stránky je objevování nových duchovních směrů. Jakkoli je to zajímavé, jakkoli nás to baví a myslíme si že o tom hodně víme, dokonce jakkoli je k tomu teď ta správná doba, není to cílem těchto stránek. Nejdříve si musíme udělat pořádek ve sklepě, a pak si teprve budeme moci jít sednout pod slunečník na verandu. V tomto případě je právě ta ukázněnost a řád neodbíhat od tématu k tomu, co je nám milé také obsahem samotným. Nejdříve si musíme naučit že si jsme schopní vytvořit a zadefinovat vlastní prostor, a pak teprve můžeme jít na veselici. Ne obráceně. Také vidíme kam to vede když se předprahá vůz před koně. Posbírat obecenstvo na periferii a jít s nimi na tancovačku není k ničemu. S pěšáky ještě válku nikdo nevyhrál. „Stoupat můžeme jen tak vysoko, jak hluboko jsme kopali v zemi.“ Takže Plejády a 2012 až poté, kdy budeme vědět kdo jsme, co nám patří, kde jsme doma a co jsou naše pravidla.
pokračování viz dále

tomas.hradecky432@gmail.com

tomas hradecký,15. 4. 2011 12:21



Dalším cílem o kterém NEJSOU tytot stránky: Nejsou fórem, kde si budeme povídat o tom, kdy nás bolela hlava a kdy žaludek kdo nám pomohl. Tisíce lidí jsou hypochondři kteří se stále pozorují a jsou o tom schopni psát celé dny, to už jsme probírali, to nás opravdu nezajímá. O tom jak měla vaše Anička angíny můžete psát na desítky a desítky serverů, kde se v klidu můžete zapojit se svým: Vážně? A náš Pepík měl zase průjem.

O čem tedy tyto stránky JSOU? Jejich okruhy byly dané tématy jednotlivých přípěvků. Tématem tohoto týdne měla být sekta. A vidíte jak se to píše samo. Příště si tyto okruhy seřadíme a poradíme se jak je rovzíjet nebo otevírat. Máme před sebou 5 dílů textu, který vznikl před rokem.

U jejich vzniku stála konkrétní událost. A tématem těchto stránek je právě událost, a tato událost jednak definuje prostor těchto stránek a jejich obsah: Dlouhodobé pacientky jednoho léčitele zjistily, že do jejich energetických center jsou napojena energetická vlákna, která vedou k jejich léčiteli a kterými on manipuluje s jejich energií, emocemi a sexualitou.

Opakujeme: Tématem těchto stránek je událost, kdy dlouhodobé pacientky jednoho konkrétního léčitele zjistily, že do jejich energetických center jsou napojena energetická vlákna, která vedou k jejich léčiteli a skrze které on manipuluje s jejich energií, emocemi, vůlí a sexualitou. A ještě jednou pro ty, kteří nám zde naléhavě chtějí sdělit, že jim pan Hrušovský vyléčil jejich kolitidu: Tématem těchto stránek je událost, kdy dlouhodobé pacientky jednoho léčitele zjistily, že do jejich energetických center jsou napojena energetická vlákna, která vedou k jejich léčiteli a který skrze ně manipuluje s jejich energií, emocemi, vůli a sexualitou. Máte děti, že ano? Tak víte, že opakování není nikdy dost: Paní Straková, paní Komínková, Evo, Emo, Jarmilo, Maruško, Františku, pane Fialo, Zirkonie a Titánie, Ludmilo a ostatní: TÉMATEM TĚCHTO STRÁNEK JE UDÁLOST, KDY DLOUHODOBÉ PACIENTKY JEDNOHO LÉČITELE ZJISTILY, ŽE DO JEJICH ENERGETICKÝCH CENTER JSOU NAPOJENA ENERGETICKÁ VLÁKNA, KTERÁ VEDOU K JEJICH LÉČITELI A KTERÝ SKZE NĚ MANIPULUJE S JEJICH ENERGIÍ, EMOCEMI VŮLÍ A SEXUALITOU. Tento léčitel se jmenuje Josef Hrušovský a na těchto stránkách jsme jej vyzvali k tomu, aby se k tomu vyjářil.

A společně (a zcela svobodně a veřejně) si určíme okruhy, jak toto téma a událost budeme zpracovávat.
A časový horizont těchto stránek? Necháme to tady půl roku běžet a pak to necháme vyšumět jako tomu bylo před naším příchodem na Janochovi? Nebo tady budeme s Emičkami a Tytániemi hrát pinpong do příštích vánoc? Ne. Řekneme si svoje, zakonzervujeme, dáme tomu redakci a vydáme to jako celek a jako celek si to zaarchivujeme na naše vlastní stránky, odkud to pak bude vyjíždět na pěk klíčových slov každému, kdo bude mít zájem se s naší prací seznámit.
A na závěr pro Vás, milí plzáčkové: Pan Hrušovský jako takový je pro téma těchto stránek důležitý asi jako loňský sníh v Quatemale. Vezměte se s ním za ruce, běžte v sobotu do chrámu, vyklopte svých 650, poslouchejte jak váš Mistr není deset minut schopný popsat co to je světelné tělo a pějte tam své luciferské zpěvy do aleluje. A pokud o tom máte potřebu konverzovat, založte si svoje stránky, a pište si o tom jací jsme udavači a lháři na nich. Nejen že každý pacient má terapeuta jakého si zaslouží, ale také každý terapeut má takové klienty, jaké si zaslouží on sám. Jde jen o to, aby ty ostatní nechal v pořádku a svobodně odejít. TH

ludmilabrozova@atlas.cz

Ludmila Brožová,15. 4. 2011 10:13

Posledních několik tisíc let jsou lidstvu záměrně vkládány nepravdivé informace a tím dochází k jejich zmatení.Například jev zvaný "vina". Tento pocit lidstvo intenzivně prožívá, přitom ve skutečnosti nic takového neexistuje. Lidé mají často pocit, že něco jeden druhému dluží, prožívají pocity, že ve vztazích selhávají. Jsou to traumata, která hluboko v nás nás tíží a znesnadňují nám přirozené otevření bran hlubšího poznání.
Ve vašem případě pane Hradecký cítím, ža jste lapenou obětí, která si to navíc ani neuvědomuje. Hrajete hru a ani neznáte režiséra. Chtěl byste hlavního herce Mudr. Hrušovského obsadit do této své hry, leč motivy nejsou vznešené. Ve vzduchu jsou cítit : "stará teta Závist. Zloba, Křivda...". Mám s panem doktorem jen ty nejlepší zkušenosti, vždy mně i mým známým nastavil to správné zrcadlo pro pochopení našich vlastních odchylek ve vývoji. A jak všichni víme nic není v životě náhoda a proto ani vaše vlastní zkušenosti s ním nebyly náhodné, leč měly vám něco ukázat na vašem vývoji.

cizek@seznam.cz

Karel C,15. 4. 2011 1:04

Milá Aneto nemýlíš se. A tvoje návrhy jsou dobré. Ponechme sektu světelného bratrstva jejich guruovi, zaplaťme jim letenky do jejich nanebevzetých rájů a pojďme dělat co nás baví. Odporná odborničko:)
A zdravíme doktorku Havlovou.

kvasik@seznam.cz

pavel kvaš,15. 4. 2011 1:00

Pavlo mě se víc než čoklové a feny líbil jiný výrok. Paní Jarmilka píše: je zde tým odporných odborníků. Jarmilko nechtěli byste se přestěhovat do blaženého ráje sladkých amatérů? Třeba někam do chrámů? Zaplatíme vám letenky.

anetaaa@gmail.com

aneta ,15. 4. 2011 0:55

Děkuji Pavlovi za jeho shrnutí. Existuje opravdu jen pár lidí, kteří kromě ega mají také mozek a nějakou schopnost vůbec cokoli sdělit. Jestli se tedy už naše Marušky, Emičky a Jarmilky dostatečně vypovídaly, navrhuji pojďme se vrátit k tématu těchto stránek. Pojďme si sednout jako Pavel a začít makat. Dát dohromady okruhy a termíny: tento týden se diskutuje o tom, co je desatero otázek každému terapeutovi. Další týden se bude hovořit o tom, co jsou to energetické obaly a jak se při léčení prolínají mezi pacientem a terapeutem. Další týden : nyní si pojˇme říci, jak se tyto zásahu budou v ordinacích avizovat. Je to totiž úplně stejné, jako když jdete na normální chirurgický zásah. A pak pojďme dát dohromady databázi - už nevím kdo to tady navrhnoval, jasnozřivců, kteří dokáží poznat, zda v nás nejsou někde nasunuté nějaké násosky z kterých naši drazí spoluobčané čerpají stejně jako stát z našich daní.
další týden cvičení: jak uvidět energetická pole svého léčitele....
pak vyhodnocení. závěr může být seminář s těmito poznatky. právní poradna. pravidelná setkání... cokoli. O to snad tady jde? Nebo si tady opravdu budeme povídat o tom, jak manželé Pupíčkovi tleskají ručičkami? já nevím, třeba se mýlím, opravte mě.

novotnáp@gmail.cz

pavla novotná,15. 4. 2011 0:31

Mě se také líbil ten příspěvek od paní z Emy Makedonie. To jak čokl neskočí na čubu když čuba nezvedne ocas. To se na pana Hrušovského hodí přesně. To je úroveň... nechtěli byste si vytvořit svoje stránky a psát ty vaše infantilní řeči jinam? Nechápete že to nejsou stránky o vás, pro vás ale pro někoho úplně jiného a o něčem úplně jiném? Vy popletené světelné bratrstvo Pavla

kvasik@seznam.cz

pavel kvaš,15. 4. 2011 0:24

V krátkém dopise ze 17.3. se Hradečtí trpělivě zabývají paní Pípalovou. K tomu není co dodat, tam jen Hradečtí předeslali to, na co jsem upozornil výše. To že je zde závažné podezření na ublížení pacientkám pana Hrušovského jeho klienty naprosto nezajímá. Je zajímá výhradně jejich vlastní osoba. Tam jsem se dozvěděli že "pan Hradecký je lhář a udavač...." Následovaly další příspěvky účastníkům debaty které potvrzovaly to, co Hradečtí uváděli. Další je příspěvek číslo 3. ten nám říká, jak a k čemu byly zřízeny stránky tipu Janoch Borec. A je to naprosto pregnantní popis toho, jak si jednotlivé skupiny vymezují své pravomoci a očůrávají své rohy. Pokud si "alternativa" stěžuje že není vyslyšena a přijímána "konvencí" tak se podívejte na tyto stránky, jak se tato alternativa chová, když se na její hřiště dovolí vstoupit někdo s jiným názorem. Kam se hrabe akademie věd. Trojka byla těžká práce, protože museli vysvětlit ezoterické pojmy. Podařilo se jim to opět velmi dobře a velmi diskuzi posunuli dopředu v otázce toho, co má a nemá terapeut právo svému klientovi do jeho energetického implantovat. A tohle mě zajímá. Ne že paní ta a ta dostala pilulku a nemá chřipku. To by si tady mohli psát o tom co měli k snídani. Mě zajímá jak nastolit diskuzi o zásazích do energetického pole pacienta a jak tyto zásahy avizovat, kontrolovat případně odstraňovat. To je podstatou příspěvku číslo tři. Jaké ochrany má terapeut a jaké energetické ochrany má jeho klient. A jaké má garance, že svých schopností nevyužije terapeut v jeho neprospěch. Tohle tady naprosto chybí. A jestliže terapeuti kteří přebírají klienty pana Hrušovského potvrzují, že se k nim přes jeho programy nemohu dostat, musíme nejdříve vědět, proč tomu tak je. No a pak už je jen krůček k tomu se zeptat: a nezneužívá těchto svých vstupů do energetických polí svých klientů pan Hrušovský i k něčemu jinému? A tato otázka zde padla. A jak se ukázalo padla zcela právem. Byl to vlastně úvod k příspěvku číslo 4. a to už byl útok na branku. Ukázalo se co se stane, když nemáme předchozí otázky zodpovězené a jak to dopadne, když se vydáme pátrat po nich na vlastní pěst. Magie zvaná svádění je krásná. Běhá z ní mráz po zádech. Mluví o tom co všechno jsme zanedbali, na co všechno jsme se nezeptali a o čem všem nechceme mluvit ani slyšet. Za tu jsem byl hodně vděčný, protože jsem věřil, že tohle nastartuje skutečně nějakou změnu. Bohužel ve chvíli kdy se tento příspěvek objevil, stránky se náhle ztratily. A nyní povstal šik příznivců pana Hrušovského se svými patáčky a chřipičkami. A ukazuje o čem je zde dovoleno hovořit. Je jich rovných deset. Jenže my chceme vědět jak je to s těmi zásahy do energetických polí a vůle pacientů a jak je to s tím sváděním a jak je to s těmi útoky. Všemu navzdory vyšel další díl. Místo toho aby se rozšířil diskuze spustil se rej útoků na to, jak to, že tyto stránky nebyly zničeny. To nás také nezajímá. Máme svá témata a jestli chcete mluvit o počasí, běžte diskutovat jinam. Navrhneme Hradeckým aby pouštěli jen ty příspěvky, které se týkají etiky v ezoterické ordinaci a ne toho, jak si nějaká mamina zlomila nohu nebo jestli pan Hrušovský mluvil o jogurtech. Asi jste nepochopili, že jeho osoba zde jako figurant končí. Posloužila nám jako odstrašující případ toho co se stane, když si nehájíme svůj vlastní prostor. Ať už jsou to naše silová pole nebo prostory k diskuzi jako takové. Pavel

Jarmila300@seznam.cz

Jarmila,15. 4. 2011 0:04

Připojuji se k názoru paní Marušky,celá naše rodina má s panem doktorem Hrušovským letité zkušenosti,vždy k nám byl velice milý a vstřícný.Díky jeho úspěšné léčbě nejsme odkázáni na nekonečné užívání antibiotik a chemie obecně.Toto rozpoutané virtuální šílenství čisté srdce nechápe.Jde,pravděpodobně,o nějakou mstu,kterou záměrně někdo vyvolal a koukám,že je zde bedlivě střeženo každé slovíčko,které je napsáno,asi je zde tým odporných odborníků.Pro pana Miloše:- to není chyba - opravdu jsem napsala odporných!Asi neumí,pan Miloš,dobře číst,paní Ema píše:- u nás v Makedonii,na to píše česky báječně - chválím.Ale pan Miloš je skvělý,u jiných vidí hrubky a sám píše:- "nemyslely",tak asi je to Miluška,tedy mnoho Milušek,nebo pan Hradecký !?
Děkuji v úctě MUDr.Hrušovskému,celá naše rodina mu fandí a přeje krásné jarní dny.
Jarmila s rodinou.

subi@seznam.cz

L a š,14. 4. 2011 23:51

Ordinaci pana doktora Hrušovského navštěvujeme již několik let a za tu dobu jak nám, tak našim dětem pan doktor velmi pomohl. Rovněž od našich známých či příbuzných jsme nezaznamenali negativní reakce, ikdyž samozřejmě ne každému přístup pana doktora vyhovuje stejně (není to o tom, tady máte zázračnou pilulku a ta vás uzdraví).

Přednášek, které pan doktor pořádá, se účastníme také již několik let, prakticky od samého začátku. To, co o nich pane Hradecký píšete, prostě a jednoduše není pravda. Tyto přednášky nám umožnily nalézt cestu pro sebe i naše děti, cestu, která vede ke skutečné svobodě a nevrací nás, tak jako řada jiných, do výchozího místa (byť třeba na jiné úrovni).


Celkový pocit po přečtení vašich příspěvků a komentářů pane Hradecký máme takový, že váš blog nevznikl proto, aby něčemu pomohl, aby někoho ochránil před něčím špatným, ale vznikl proto, aby poškozoval člověka, který pomáhá ostatním. Ať už jsou vaše pohnutky k takovémuto jednání jakékoliv, je to velmi politováníhodné.


manželé Šubertovi

kvasik@seznam.cz

pavel kvaš,14. 4. 2011 23:47

Zdravím všechny návštěvníky této stránky. To je fajn, že máme kde svá stanoviska vyjádřit, že? Všichni máme své přátele. A já jsem přítel pana Hradeckého a jeho přátel, kteří si dali tu nelehkou práci, že zde odhalují složitou osobu pana čaroděje Hrušovského a jeho praktik. Sedl jsem si v klidu s doutníčkem, otevřel internet a příspěvek po příspěvku jsem si zařadil do kolonky a rozebral. Co se stalo v příspěvku číslo 1 od Hradeckých? Sepsali body, které by měl vzít v potaz ten, který vyhledává svého terapeuta. Sli na to zeširoka ale neudělali nic jiného, než že uvedli své stanovisko a rizika takovéto kvalifikace. Neshledal jsem na nich nejen nic lživého, naopak je považuji za učitečné a byl bych nerad, kdyby se jen tak z ničeho nic ztratily. Toto je přesně ten seznam, který zde chybí. V příspěvcích ostatních jsou to samí mistři, lásky, prdele, kyberšikany... ale řekněte mi někdo upřimně, kdo kromě Hradeckých tady byl schopný seřadit nějaká fakta, která by pomohla klientům orientovat se na trhu s přírodními léčiteli? To je od vás hezké, že máte dobré zkušenosti s panem doktorem Hrušovským, ale to mají pacienti naší obvodní paní doktorky Havlové přes ulici také a ujištuji vás že jich ošetří za den více, než pan Hrušovský. A také dělá homeopatii. No a co dál? Pořád mluvíte jen sami o sobě. O tom přece tyto stránky nejsou. Jsou o tom, proč paní doktorka Havlová nemá své stránky a proč je pan doktor Hrušovský má, když jsou při tom oba lékaři, oba mají své ordinace a oba mají spoustu spokojených pacientů.
Příspěvek číslo 2 se zabývá reakcí na příspěvek jedna. Řada lidí v něm vyjadřuje své nedobré zkušenosti s panem doktorem Hrušovským a mluví o konkrétních situacích a konkrétních událostech. To snad není zakázané, ne? Prostě někomu Hrušovský vyhovuje, jinému ne. Také se tím nijak v tomto příspěvku nevěnují, vyjmenují to a jdou dál. Zopakují že každý má právo na svůj názor, ale trvají na tom, že diskuze na téma jak zpoplatnit duchovní energie nás teprve čeká. Vyjadřují svůj názor, že je nemorální za majetek který patří všem vybírat peníze. A navíc bez jakékoli účetní kontroly. To je podstatou druhého příspěvku a ať se na mě zlobíte jak chcete a urážíte mě jak chcete, souhlasím s nimi. A zdaleka nejsem sám. Společně se moc těšíme až budeme všichni vládnout silami uzdravení a jasnozření a jak píší Hradečtí věříme že to nebude dlouho trvat. Poslední odstavec otevírá téma sexuálního vztahu mezi terapeutem a pacientkami. Na ten přišlo mnoho ohlasů a šly jednoznačně za Hradeckými a potvrdily jejich tvrzení. Věty tipu že koktejly z paprsků a mistrů a čaker jsou stejěn protivné jako prozac zapitý kapačkou, to je esence tohoto druhého příspěvku a osobně za tuto větu děkuji, na tu jsem čekal.
A že se v tomto textu objevují i poznámky že Hrušovský o svých pacientech mluví jako o pytlích sraček? No a nemluví snad? Někomu se to líbí a někomu prostě ne. Vždyť máme výběr. A já chci vědět, jak o mě můj terapeut bude hovořit. a k tématu slibů pana Hrušovského se budeme muset ještě vrátit, všichni i Hradečtí vědí, že 4 strany textu je maximálně únosná délka textů a i za tu jsou zde tepáni. Příspěvek 2 končí apelem, že si máme zajít do Libereckéh divadla na Lermontovova Ďábla. Já osobně rád půjdu, protože věřím, že tím Tomáš určitě něco sledoval. musím to rozdělit, pokračování na další stránce

maruska401@seznam.cz

Maruška,14. 4. 2011 23:12

Využívám této možnosti,abych se vyjádřila k léčbě MUDR.Hrušovského.Ordinaci pana doktora Hrušovského již navštěvuji více než 4 roky.Za tu dobu,co se u něj léčím,se můj zdravotní stav výrazně zlepšil.Měla jsem problémy s páteří, s dýcháním a jiné další nemoci.V současné době se můj zdravotní stav díky léčbě pana doktora Hrušovského velice zlepšil.
Musím mu za toto zlepšení od srdce poděkovat,neboť takovýchto lidí jako je pan doktor je
velice málo.Vlastně není nikdo jiný.Žádného lékaře,který ochotně pomohá léčit ,ale hlavně vyléčit mnohé nemoci,jako je pan MUDR.Hrušovský jsem dosud nepotkala.
A to si zaslouží veliký obdiv,úctu a srdečné poděkování.
Proto nechápu a nerozumím současné diskuzi na těchto stránkách.Kdo nechce,tak ať k panu doktorovi nechodí!Dnes si přeci každý může svobodně vybrat svého lékaře.Ale pokud tak dobrovolně a svobodně z vlastní vůle učiní, tak ať pak na lékaře neháže špínu a jedovatou slinu,jak je tomu na těchto stránkách běžné.Každý člověk je přeci odpovědný sám za sebe.Ale v Čechách je to běžná věc, že než by si každý zametl před vlastním prahem , tak raději hází špínu na druhé.Je to pohodlnější, ale současně zbabělejší. Hanba vám všem,kteří takto činíte,
ať vědomě či nevědomě. Každý bude vyzván k zúčtování za své činy.
Ještě jednou velice děkuji pana doktorovi Hrušovskému za jeho pomoc,laskavost a obětavost.
Maruška

frantisekf1@seznam.cz

frantisek,14. 4. 2011 22:34

Chtěl bych touto cestou srdečně poděkovat panu doktorovi Hrušovskému za léčení celé mé rodiny.Léčíme se u něj již již více než 5 let a jeho léčba má velmi pozitivní účinky nejen na můj pohybový aparát,ale také na mnoho dalších nemocí. Jsem mu velice vděčný,že pomohl nejen mě,ale také celé mé rodině při léčení nemocí,s kterými si praktičtí a obvodní lékaři nevěděli rady.Nechápu tuto smršť nenávisti a pomluv vůči člověku, který pomáhá tolika lidem vyléčit jejich nemoci.Přeji mu hodně zdraví a mnoho spokojených pacientů.Na závěr přidávám jedno přísloví krále Šalamouna:"Kdo seje bezpráví,pohromu sklidí,jeho hrůzovláda přestane"
frantisek

titanie@centrum.cz

Rada,14. 4. 2011 22:16

Děkuji MUDr. Hrušovskému za velikou trpělivost s mou nepokorou, nerozhodností a neochotou slyšet. Přesto mě laskavě přivedl až k mému probuzení a uzdravení. Ale to se nepokora musela proměnit v pokoru, pak jsem i slyšela a sama se rozhodla. To vše ve velké úctě k mistrovským esencím a energiím a s čistým srdcem. Pevně věřím, že za rok se opravdu vše a všichni vyjeví v plném světle. Děkuji Mistrům, děkuji MUDr. Hrušovskému. Rada

boat@europe-rp.cz

Miloš F.,14. 4. 2011 22:15

Milá paní Emo když už někoho chcete veřejně posílat do prdele, tak se možná nejdříve naučte psát. Abychom se nemuseli stydět my za Vás... a pokud máte zásady že se nepouštíte do diskuze , tak proč se do ní pouštíte? A posílání do prdele je podle vás diskuze? A kde jste vzala, že se vede o osobě, která není přítomná? To kromě toho, že neumíte psát, neumíte ani číst? Pokud byste uměla, viděla byste že pan Hrušovský se zásadně diskuze na téma zneužívání pacientek odmítá účastnit. A k diskuzi na této stránce byl vyzýván několikrát denně. Naposledy Idou Hurtíkovou dnes odpoledne. A když máte na tisíce případů, co kdybyste jich uvedla řekněme padesát. pro začátek. Abychom si o vás nemyslely, že snad chcete někoho pomlouvat v jeho nepřítomnosti... Miloš

ejgog@seznam.cz

Ema,14. 4. 2011 22:03

Ze zásady nečtu (a ani se nepouštím do diskuse) o osobě která není přítomná a je terčem pomluv, protože mě oslovila věta významného řeckého filozofa Socratese:"... neposuzuj (a neodsuzuj) dílo někoho, nemaš li dílo rovno jeho!"
K osobě pana MUDr. Hrušovského:
1) odbornost- je naším rodinným lékařem jíž 12 let - mé děti (12 a 15 let) doposuď neměli antibiotika a jíž 4tým rokem nejsou nemocná!!!!!a mám na tisíce příkladu kdy nám všem po zdravotní stránce pan doktor pomohl....stačí!
2) přednášky - má dcera mi teď řekla krásný citat, který mluvy za vše: "nic na světě není nesmysl - pouze to člověk nedokáže pochopit"....takže pro ti, kteři nechapou - NIKDO je nenuti chodit na přednášky - žijeme v demokratickém státě.....stačí!
3)sexuální "devijace" pana doktora.....u nás v Makedonii se říka:" pes ne skoči na fenku, pokud fenka nezvedne ocas!!".....a soukromé záležitosti každého jednotlivce, jsou JEN a POUZE jeho osobní záležitosti.........i Mistr Ježíš řekl "....ať zvedne kamenem první ten kdo je bez viny....."
Už vůbec egzistence této internetové strance je ten největší hnus s jakým jsem se kdy setkala!!!!Že VÁM není hamba....nemam slov......a jdďete do prdele

boat@europe-rp.cz

Miloš F.,14. 4. 2011 21:44

Zdravím všechny vytrvalce v diskuzi, konečně se to trochu rozproudilo. Víte mě je celkem jedno koho Josef Hrušovský uzdravil a koho ne. Vždyť to už bylo řešeno, ne? Že se na stránce dikuze JanochBorec u jeho jména objevil jeden příspěvek za rok a nic. Někoho prostě uzdravil, někoho ne, na někoho sprostě řval. Neúspěch není ochotný připustit, diskutovat odmítá a je samá ženská a když jde o ženský slovo kamarád je mu cizí. Na tom si už myslím že se shodneme všichni a nemá cenu v tom dál pokračovat, nebo se jen bude nalívat energie do slov už jednou řečených. Mě nejvíc zajímá ta magie. To se spustilo až teď v únoru. Ve chvíli, kdy anonymní autorka u Janocha uvedla ten komentář o "hraní" a Hradečtí na to reagovali svým kobercovým kulometným náletem. (kdepak Palacký, slečno Evo, ten je jen slabé kafíčko).
Ida Hurtíková zde psala, že je Hrušovský mistr magie. Hradečtí a jejich parta psali, že se s Hurtíkovými sešli. Dospěli jste společně k něčemu?
Pojďme řešit tohle, to je meritem celé věci. Z čeho bere Hrušovský tu svou zázračnou kvantovou energii? Bylo zde naznačeno, že by to mohlo být (i) z energetických polí pacientek. Obě ženy které něco takového připustily mají své partnery. Ti by to přece museli cítit, ne? Sledujme tuto stopu. díky, věřím, že se pohneme dopředu
Miloš Foltýn

medicek@seznam.cz

Karolina M. ,14. 4. 2011 21:22

Já si to také myslím. Tedy že čas to ukáže. Nevěřím totiž tomu, že to co jsem zažila v ordinaci MUDr. Hrušovského je normální a že jsem byla jediná. U doktora Hrušovského jsem v roce 2007 byla s mojí kamarádkou Martou. Marta je ve znamení panny. Jejím jediným zájmem jsou děti a děti a děti. Její muž studoval na rigorozní zkoušky a ona chodila do práce, živila jeho a starala se o děti. Po promoci si našel milenku a řekl jí, že ona nemá doktorát, takže od ní odchází. I to ještě zkousla. Chodil k ní třikrát týdně domů a hlídal. Ne děti, ale jí, aby si nikoho nenašla. Jí to vyhovovalo, kvůli dětem. Pak se od jeho studentek dozvěděla, že se mu narodilo s milenkou dítě. Zhroutila se. A právě v ten den jsem ji vzala k MUDr. Hrušovskému. Proč jsem si nezvala kameru? Nebo alespoň diktafon? No musím se spolehnout na svou paměť. Hrušovský si Marty prakticky nevšimnul, za to se velmi intenzivně měl ke mě. Laškoval a flirtoval, natřásal peří, dorážel. Marta seděla šedivá na židli a on komentoval moje úspěchy na zahraničním sympoziu. Když už to bylo opravdu hodně trapné, uvedl Martu do hypnozy. Tam jí řekl, že její problém spočívá v tom, že jí její muž v minulosti chtěl připravit o nenarozené dítě. Protože mi stále zvonil mobil, chtěla jsem je nechat v této klíčové životní situaci o samotě. V žádném případě mi to nedovolil, machroval jak zvládá deset věcí naráz. Něco tak bezohledného jsem nezažila a jsem ráda, že je zde v odkazech této stránky vyvěšena charta práv pacientů a diskuze o tom, jak má kontakt mezi doktorem a pacientem vypadat. Doporučuji přečíst. Kam jsem to tehdy měla psát? A co taky? Marta mi to pak popsala takto: ty jsi jej pokaždé odrazila a on se na chvilku stáhnul a za chvíli na tebe vyrazil znovu. Jak byla v tom šoku, tak to viděla jako takový deštník. Nebo houbu nad mou hlavou. To bych stejně nenatočila. Ale prostě to píšu proto, že vím, o co Hradeckým jde.
Pan doktor je úchyl a jsem už asi desátá, kdo to tady říká. Jak vidí ženskou, přestává se kontrolovat a etika jde stranou. zkusím ještě přemluvit svou známou, která u něj byla se svou dcerou a zažila něco podobného. A't je nás jedenáct:) Karolina

foltyn.m@seznam.cz

Miloslav Foltýn,14. 4. 2011 20:47

Já si také přidám jednu podlou lež a zbabělost, jak říká jiným názorům pan Fiala. Můj otec měl rakovinu a ležel v nemocnici na Bulovce. Samozřejmě že jsme se snažili hledat pomoc kde to šlo. Někdo nám tehdy dal kontakt na MUDr. Hrušovského, prý je to zázračný léčitel. Šel jsem za ním se svou švagrovou a oba jsme byli zdeptaní. To víte, když umírá otec... MUDr. Hrušovský se nás zeptal, kde otec rakovinu má. Švagrová odpověděla že všude. Myslela tím, že mu metastázy pronikly do kostí, jater... Hrušovský na ni začal řvát "Všude? Kdyby to měl všude, tak je mrtvej!!!" Brečela ještě na Vltavské v metru.
A tohle jsem jednom slyšel od kamarádky, ale snad se na mě nebude zlobit, její jméno neuvedu. Jí zase umírala babička. Bylo jí přes devadesát a byla v ústavu v Jižních Čechách, kamarádka za ní stále jezdila. Měla v té době již těžkého Alzheimera, nikoho nepoznávala. Kamarádka se šla MUDr. Hrušovského zeptat, zda homeopatie může pomoci s umíráním. Řekl jí že jistě, že se na to "podívá". A na to prohlásil, že babička měla problémy se svou maminkou a že jí teď musí odpustit ať jí osloví a řekne jí, že jí odpouští, že se jí bude lépe umírat.
A dal jí nějaké homeopatikum. Kamarádka mi pak řekla. Představ si jakej jsem byla blázen. Dala jsem jí ty prášky a nutila jí říkat: maminko, prosím tě, odpusť mi. Opravdu bych si teď nafackovala. Babička se o svou nemohoucnou matku starala pět let a neviděla jsi krásnější vztah, než měly ty dvě. My jsme v nemocích a smrti strašně naivní a strašně neradi používáme vlastní mozek. A panu Hradeckému a jeho lidem: vydržte, uvidíte za rok, ono se to obrátí. A těšíme se na další díl. Kdybyste potřeboval, můj syn je právník.

caslavskym@gmail.com

Mirek Č.,14. 4. 2011 20:20

já jsem našla ještě jednu diskuzi o Hrušovském.
http://speedy-world.blog.cz/0901/kvantova-homeopatie-a-mudr-josef-hrusovsky
je tam například: 4 helena | 14. listopadu 2010 v 17:38 | Reagovat
Hruška je psychopat a dávejte si na takovýhle typy pozor. Mimoto je to infantilní debil, kterej je zamilovanej do Lucie Bílý. Z jeho léčby jsem se musela srovnávat, naštěstí už mám v této sféře cosi zasebou, takže mi to netrvalo moc dlouho. Velice citlivé osoby před ním opravdu varuji.

Dámy měly byste tuto diskuzi hned zakázat. Do toho! Přece nenecháte svého Mistra takhle sprostě veřejně a navíc od anonymní autorky urážet, ne?