Jdi na obsah Jdi na menu
 


Názory od vás

 

Zde je místo pro vaše názory a zkušenosti s Josefem Hrušovským či jiným vaším lékařem, terapeutem a léčitelem.

 

 

Komentáře

Přehled komentářů

ekofarma@post.cz

pavel adamec,17. 4. 2011 14:37

Dobré nedělní odpoledne. Včera se stala zajímavá věc která jakoby přímo vyvstala ze zadání tématu těchto stránek: týká se otázky etiky energetických zásahů do pole pacienta a jeho souhlasu či nesouhlasu. Padlo zde, že je to stejně závažný zákrok, jako zákrotk invazirní medicíny. Já bych řekl že ještě závažnější. Zatímco po invazivní operaci vidíte, že doktor nechal v pacientově břichu nůžky, po neinvazivní to vidí jen málo kdo.

Včera u mě byla na „dolaďovací návštěvě“ kamarádka-klientka a řekla mi, že v úterý byla u pana Hrušovského. Té ženě nic není, sama je terapeutka, srdce jak zvon, metabolismy v pořádku, vztahy v rámci normy. Její nepohoda byla spíš subjektivní a vyplývala ze současných energetických konstalací, přepracování a jejího klimakteria. Jsou to naprosto přirozené a logické stavy, a ona sama pracuje na tom, aby si je mohla správně uvědomit, pochopit je a dále předat své dceři, a ta zase své dceři…

vladimir.jalc@seznam.cz

Vladimír Jalč,17. 4. 2011 14:37

Plně se přikláním k názorům pani Strakové a pana Zámečníka. Směrem k textům pana Hradeckého a jemu podobných lze říci pouze jediné: Ke špíně (lžím) a jejím projevům je potřeba se postavit rázně a to zády. Co nemáme na očích, pak i samo zanikne. Tyto stránky pro mne přestaly tímto i existovat stejně jako Ti, co je vytvářejí.

ekofarma@post.cz

pavel adamec,17. 4. 2011 14:36


Bohužel pan Hrušovský v ní svým programem rozezvučel „ženskou harfu“ a ona k němu od začátku roku chodí. Neřekl jsem proti tomu ani proti němu slovo, na to nemám právo, jen se výdy zeptám, co dělali. Většinou s tím nesouhlasím, ale mlčím. Tentokrát jsem mlčel zase, ale musím říci že kdybych měl fajfku vypadne mi z pusy. Tato žena je veganka a jak známo jejich ženský cyklus končí o několik let dříve. Pokud známe např. kung-fu, ženy si dokáží energetickým cvičením menstruaci zastavují samy, určité diety to dokáží také, z hlediska „ženskosti“ menstruace jako taková není pro prosperitu a zdraví ženy nezbytná, to je všeobecně známá věc. Když tento posváný cyklus Velké Matky nastal u ženy o které hovoříme, dal jsem ji tento úkol: Běžte a zeptejte se svých přátel mužů kterým můžete důvěřovat a o kterých víte, že k Vám budou otevřeni: „Čemu byste dali přednost? Postupnému ubývání sil, kdy každá erekce a ejakulace je slabší a vy jste v nekonočně dlouhé etapě přítomni svému vlastnímu vadnutí, nebo kdyby ze dne na den skončila vaše možnost oplodnit ženu?“ Vrátila se celá překvapená: „A víte že většina z nich řekla že by chtěla, aby to bylo naráz?“
„Vidíte,“ řekl jsem jí, „jaké další štěstí máte že jste se tentokrát narodila jako žena. A teď váš čeká nejplodnější fáze vašeho života.“ A dál jsme to neřešili.

Pan Hrušovský na to šel jinak. Zeptal se jí: „Menstruujete?“ „Už ne“, odpověděla. A na ni podíval a říká: “Já to tam ještě necítím dám vám bombu do pohlavních orgánů a půjdu na to přes nadledvinky“. A ujistil ji: „Nebojte se, sex bude.“

Proč? Proč bych měl ženě, jejíž životní etapa ji zcela přirozeně přivádí do kontemplativní fáze života, do nové formy jejího Velkého Mateřství, akcelerovat adrenalin v nadledvinkách? To je nepřijatelný zásah do samotné vesmírného řádu, do jeho posvátnosti vyjádřené měsíčními fázemi ženy. Představte si že k vám přijde 14 letá dívka s tím, že ještě nemenstruuje a on se rozhodne že cítí, že už je na „to“ zralá a spustil jí menzes, přestože čas pro její první měsíčky je o rok a půl později.

Kromě toho u ženy je přístup k sexu naprosto individuální záležitost. Poslechněte si Květu Fialovou a její postoj k sexu a jaká je to dáma a krásná zářící bytost. Každý jsme jiný a jiný je I náš přístup k sexu. Pro někoho je důležitý, někdo se bez něj obejde. Pan Hrušovský je jak jsem pochopil ve znamení Střelce, oni když se nepovedou tak jsou to takoví trtkaví kozlíci, to je zase jeho věc. A teď si představte že by k němu do ordinace přišla Květa Fialová? Z etického hlediska je pro mě naprosto nepřijatelné, aby terapeut projektoval svému klientovi vztah k sexualitě. A k tomu jej nějak v jeho těle programoval.

A to není všechno. V životě této ženy je jeden muž, který ji tak nějak pořád dráždil, ale vyjádřit se nehodlal, je nemocný ale nechce se léčit, ale především vůbec nemá práci, žije u rodičů. A o tomto člověku pan Hrušovský mé kamarádce řekl, že „TO vidí dobře, že by měli hezký vztah“. A že to je skvělý nápad, že mají vycestovat na venkov, že kdyby on neměl dceru na gymplu, že by jel také. No jo, ale tato žena žije v nájmu z měsíce na měsíc a to by znamenalo že by opustila svou práci aniž by měla jistotu že se uživí a navíc uživí člověka, který pět let nepracuje, u kterého je stejná garance podnikatelského úspěchu jako garance štastného manželství u čtyřikrát rozvedeného plátce alimentů. Ona sama nakonec přišla, že objela pár objektů v českých horách, ale že je to všechno na obrovské investice, že ten chlápek co jej pan doktor „viděl tak dobře“ jí v tom nechal samotnou a že se jí vlastně „novou domácnost“ tak moc budovat nechce. Tak jsme mluvili o tom, že bude pomalu upravovat svůj časový harmonogram a přesouvat část pracovního týdne mimo Prahu, podívá se zda by se mohla přidat někde lázních k nějakému rozjetému projektu…

ekofarma@post.cz

pavel adamec,17. 4. 2011 14:30

Pak jsem se podíval co do ní dal, viděl jsem dva trychtýře do nadledvinek, vyndal jsem to, pak jsem viděl plavací kruh kolem ní, sundal jsem to, vyfouk jsem I bobule, a zameditovali jsme si, dostala zasvěcení za kristovo žezlo at si pouští paprsky sama. Zadarmo, podotýkám. Ráno už mi psala že léčila maminku a ta cítila velké teplo. Pohoda.

Jenže to pořád ještě není všechno: Včera byl úplněk. Ptám se jí: „Menstruujete“? Řekla že ne. Zaplať pánbůh, řekl jsem si. No jo, ale to by jí měl tedy vrátit peníze. Jenže kde je doklad že mu nějaké dala? Co s tím dělat?

Když sem pozvete nějakou gynekoložku nebo psycholožku aby řekli co vůbec natropil za škodu, tak oni sem diskutovat nepůjdou, protože doktoři se ho zbavili už dávno a nechtějí s ním mít nic společného. Alternativní medicína své oborové sdružení nemá a z podstaty ani ním nemůže, povinné členství je problematické vůbec jako takové navíc v takovém oboru.

Co navrhuji? Navrhuji pokud chce terapeut udělat něco takového, jako je např. energetický zásah do menstruačního cyklu ženy, je třeba aby o tom nejprve dopředu svého klienta spravil a nechal jej tuto věc zkonzultovat s jeho rodinou nebo jinými terapeuty. Teprve poté, co se dotyčná paní poradí se svým gynekologem, mužem, matkou či jinými léčiteli, tak teprve tehdy a ne dříve může terapeut tento zákrok provést. A povede o něm ve své kartotéce záznam pro případ, že by bylo nutné zjistit jakým způsobem a s jakými cílem byl proveden a proč.
Dalším krokem pak bude garance tohoto zákroku. V našem případě pokud klientka do dvou měsíců nezačne menstruovat, dostane zpět své peníze.

To považuji za správné. Jenže to on sám nikdy dobrovolně neudělá. To by se celé jeho výnosné podnikání rozpadlo. Jak to tedy prosadit? U člověka, který má obchod založený na tom, že neexistuje pojem viny a s tím I zodpovědnosti? Který nerespektuje žádná pravidla ať jsou to pravidla manželská, podnikatelská či samotné vesmírné zákonitosti, a jehož náboženstvím je radost ať stojí co stojí? To nevím. Třeba někdo na něco přijdete.
Pavel Adamec

strakova.r@seznam.cz

Radka Straková,17. 4. 2011 13:03

S úctou děkuji panu Zámečníkovi a budu se jako člen "bílého bratrstva" držet jeho rady, tedy již tyto stránky připomínající Absurdistán nenavštěvovat. Dokonáno jest.

zamecnik34@seznam.cz

Zamecnik,17. 4. 2011 10:47

Překvapuje mne obsah této stránky a nemohu uvěřit. Je to jako ve středověku - hon na čarodějnice, tedy na MUDr. Hrušovského.

Nevím co má být účelem těchto stránek, ale stále dokola se trefujete jen do jednoho člověka a jeho stoupenců. Proč si také nevšímáte jiných a mediálně zajímavých kauz např. mediálně známé MUDr. Burešové a podobně.

Připadá mi to tak, že autor, který se zde představuje jako Hradecký, píše některé příspěvky ne jen pod svým jménem, ale i pod jinými jmény a jakoby z jiné e-mailové adresy (stylistika textu apod.), přičemž se tímto způsobem snaží získat co nejvíce informací o členech Bílého bratrstva, jak jsou nazýváni přívrženci MUDr. Hrušovského..

Mohu-li svobodně napsat svůj názor, jak autor zvaný Hradecký k tomu vyzývá, tak uvádím, že mi to vše připomíná práci spolku Sisyfos, práci estébáků z dob komunismu, kde praktiky špiclování a podloudně získávaných informací nebyly nikomu cizí.
Myslím, že spolku Sisyfos nejde do hlavy, jak to ten MUDr. Hrušovský dělá, že léčí, má tak dobré výsledky a používá k tomu nevědecké metody. To tento spolek nikdy nepochopí a pochopit nemůže.

Píše-li zde někdo o nějakých údajných sexuálních praktikách, myslím že to je dost vážné obvinění a je spíše na orgánech činných v trestním řízení aby věc prošetřily. Myslím, že právě toto je neetické ze strany zdejšího fóra někoho očerňovat tím, že budu stále psát o tom, co jsem někde od někoho kdysi slyšel nebo co někdo napsal.

Dokáži si představit, jak se asi cítí různé mediálně známé osobnosti, když jsou zákeřně napadány v mediích - v bulváru jsou o nich uváděny různé polopravdy a lži (opět estébácké metody). Já si myslím, že nemá smysl se tomu bránit, jak to ostatně vidíme v případu Heleny Vondráčkové.

Z uvedeného důvodu bude lepší tuto stránku nenavštěvovat a ona sama přirozeně
zanikne, neb nebude mít žádné informace o MUDr. Hrušovském, o Bílém bratrstvu, (jak jsou zde nazýváni přívrženci MUDr. Hrušovského), pak-li že nebudou i nadále chodit shora citovaní na přednášky s cílem ne něco pochopit, ale špízovat a následně co nejvíce škodit.

Také jsem zde někde četl, že by měl MUDr. Hrušovský dávat jakési účtenky po návštěvě u něj. Opět tomu nerozumím. Proč by měl dělat něco, co mu zákon nepřikazuje. Již dávno jsem byl pro to, aby jakýkoliv pacient dostal po návštěvě u lékaře účtenku, kterou pak zdravotní pojišťovny proplácejí (jako když jdete nakoupit do drogerie). Zcela by se předešlo tomu, že by si někteří lékaři vykazovali provedení léčebných úkonů, které neprovedly a nebo u lidí, kteří již zemřeli. Víte, co by se ušetřilo peněz a jaký by byl přehled.
Proč svojí energii neupnout tímto směrem a vyzvat zákonodárce k napravení popisovaného stavu. Proč tedy tuto otázku neřešit systémově, což by bylo k užitku nám všem. Proč se stále někdo trefuje jen do MUDr. Hrušovského a nechce věci řešit obecně systémově. Já za tím vidím ze strany autora článku zvaného Hradecký něco úplně jiného………..

S pozdravem Zámečník

novotna@gmail.com

pavla novotná,16. 4. 2011 12:12

Já bych ještě chtěla zareagovat na to co se tady psalo o virtuálním lynčování. Pro mě osoba Tomáše Hradeckého není virutálním mstitelem ale mluvčím určité skupiny lidí, kteří přicházejí společně s nějakým názorem a záměrem. To dělá každá firma, úřad i neziskovka. On dal Hrušovskému své telefonní číslo, s těmi účastníky diskuze kteří se měli zájem sejít a měli k tomu nějaký rozumný důvod se sešli, má tady svůj mail a z toho co píše už si dávno můžeme udělat obrázek o tom, kdo to je a co chce. To bychom takhle nemohli psát na net nikdo. A také teď už rozumím tomu, že to bylo nutné.
Pavla

tomas.hradecky432@gmail.com

tomas hradecký,16. 4. 2011 11:42

Shrnutí:
Takže už se to pomalu uklidňuje a můžeme pokračovat tam, kde jsme před dvěma týdny skončili. Přiznáváme že jsme byli poněkud ve výhodě. Texty, které zde nacházíte jsme připravili před rokem, pracovalo na nich 7 lidí, konzultovali a opravovali jsme v nich prakticky každou větu, byly u právníků, jasnozřivců, novinářů, filozofů, sociologů a členů tradičních církevních komunit... Nejsme k nim emocionálně vázaní, díváme se na ně s ročním odstupem jako na texty někoho jiného. Ale znovu se vrátím proč ten roční odstup. Proč někdo píše do šuplíku? Protože jsme měli stejně pochybnosti jako někteří z nás. A I když se tyto pochybnosti vyvrátily, stále ještě jsme pochybovali a říkali jsme si: třeba se to stalo jenom nám. Třeba jsou tam vazby z minulých životů a tímto se nějak dorovnávají… pak přišly první poznámky na stránkách pana Janocha, ale my jsme to pořád ještě nepustili, ještě pořád tady byly další pochybnosti: řadě lidem pomůže… tím že zpochybníme jeho práci vezmeme jim šanci se uzdravit…
Je však třeba říci, že tyto otázky jsme si nekladli poprvé.
Před lety jsme připravovali reportáž o filipínských léčitelích. Byla to první reportáž o léčitelích u nás. Měla 3 milionovou sledovanost. Do centra reportáže se dostal dvouletý chlapec, syn manažera Novy, který měl neoperovatelný nádor vedle tepny přivádějící krev do malého mozku. Tyto otázky padaly také.
Máme právo zpochybnovat léčbu na které závisí život? Život dítěte? Víru jeho rodičů na jeho ozdravení? Když oslovujete 3 miliony lidí nemůžete mluvit jako Vainar nebo Hrušovský. Chodily stovky dopisů od diváků, z nichž většina byla v neřešitelné zdravotní situaci, v termálních stádiích rakovin atd. a tito lidé žádali jasné a srozumitelné odpovědi a … my jsme nevěděli. Přitom otázky jako: proniká Orbito skrze břišní stěnu? Je to placebo? Byla to opravdu LIDSKÁ krev? nebyly ty nejhlavnější. Jako hlavní se ukázala nesmiřitelnost v samotné ochotě přijmout nebo odmítnout téma jako takové. A stejně tak se ukázalo že odpovědi na tyto otázky tento spor nevyřeší.
A toto nyní řešíme tady, v úzkém kruhu. Známe začátek, průběh I konec takovýchto diskuzí. Stojaté vody se rozvíří, pozdvihnou se hlasy I pěsti: „Co je ti do nás, Ježíse Nazaretský?“ Jen tentokrát máme kameru postavenou na druhé straně obecenstva a kameny padají z tábora „orbitovců“. Ida Hurtíková, píše že protivné strany se nemají čím pochopit. Souhlasíme s ní, ale ne zcela. Nemají především vůli se pochopit. A nemají srdce se pochopit. Reportáž o filipínských léčitelích hovořila o obecném problému léčitelství jako takového. Ve skutečnosti to byl boj o život malého Petra Vrány. To on byl tím barelem paliva, který jej poháněl. Probudili jsme smečku, která malého Vránu chtěla obětovat své ne-víře. Tady je to opačně. Roli „novy“ a „šmuclerových“ a hraje „světelné bratrstvo“ složené z „titánií a zirkónií“. Motorem těchto stránek je zneužitá žena. A kamera pozorně, soustředěně a v detailu sleduje oči těch, kteří ji chtějí obětovat na černý oltář jejich mistra.

tomas.hradecky432@gmail.com

tomas hradecký,16. 4. 2011 11:38

pokračování:
Tak: Teď ta témata:

Byla daná jednotlivými příspěvky a posouvají se kupředu skutečnou událostí a tato událost zpětně testuje jejich legitimnost, rozsah. Jsou jak etické, tak praktické.

I. Teorie
• Na co má klient právo zeptat se svého terapeuta?
• Duchovní terapie jako předmět podnikání
• Copyright v oboru ezoterického podnikání
• Urážky a klení v ordinaci terapeuta
• Energetická ochrana léčitele a ochrana klienta
• Práce s pomocníky z jiných dimenzí
• Etika v oblasti pronikání do energetických polí a vědomí klientů
• Hranice víry a brány sekty
• Energetický sexuální styk a jeho etika

II. Praxe
• Jsem zneužívaná svým terapeutem? Jaké otázky si klást?
• Kde se mohu nechat prohlédnout?
• Kam se obrátit se svými otázkami? Jak chránit své soukromí a nezpůsobovat si větší bolest?
• Co smím a co nesmím v případě, když zjistím že mě zneužívá terapeut?
• Jak se bránit před sektou a jak z ní odejít?
• A jak se zbavit vlivu svého terapeuta a jak přerušit energetická spojení a jeho vliv?
• Právníci, novináři, státní instituce a ezoterické podnikání
III. Závěr



Příklady: Otázka „Na co má právo klient se zeptat svého terapeuta“ v sobě zahrnuje i: „Na co má klient POVINNOST se zeptat svého terapeuta“. Před čím nesmí zavírat oči. Etika v ordinaci se netýká jen terapeuta, ale I klienta. Musí to být rovnovážný vztah dvou rovnoplatných bytostí s rovným právem na přístup k informacím. Pacient takto nevstupuje do ordinace se svým Já ale se svým My.

„Duchovní terapie jako předmět podnikání“. Samozřejmě že je to úplně jedno, že nedostaneme doklad, z toho si tak můžeme udělat vlaštovku, stejně tak je jedno i že doktor přijde pozdě, že nám nadává, plácá pitomosti... Hlavně že nám to pomohlo, že? A jednoho dne se dostaneme do problému a najednou vůbec nemůžete prokázat, že jste vůbec existovali. Karta nikde, diagnoza nikde, průběh léčení nikde, jeho metoda také ne.

„Copyright v duchovním podnikání“. Channeling, vhledy, paprsky… dneska už I slepý si může sáhnout. Jakou mají účetní hodnotu? Hezký je příspěvek, který jsme dali do odkazu z časopisu Vesmír. Mám-li objev, patří všem. Je to etika lidského rodu jako takového a jeho fungování v multidimenzionálním vesmíru. Budeme zpoplatňovat vzduch? Sluneční světlo? Poznání? A jaká bude jejich cena?

„Energetický sexuální styk a jeho etika.“ Tady je třeba vůbec vysvětlit co to je a jak to probíhá. V přímém přenosu se to na těchto stránkách zřejmě nepodaří, paní Emy se svými čubkami se zvednutými ocasy a Stáni se záchodkovou estetikou svého psaného projevu odsunou toto téma z žánru Přímího přenostu do žánru črty a osobní komunikace backované právníky.

„Práce s pomocníky z jiných dimenzí“.Váš „anděl strážný“ komunikuje s andělem strážným vašeho terapeuta. Opora a pomoc vašeho anděla spočívá v právu uhájit si svou víru v něj. Jak říká Vivekananda: „Cítím se ve svém těle stejně dobře, jako anděl v tom svém“. Ano je to boj o našeho Boha. Ano toho hajzla, jak vašemu systému hodnot a transcendenta říká pan Hrušovský ve chvíli, kdy jeho léčba není úspěšná.

Next steps: Do čtvrtka dočistíme: „ale mě pan doktor vždycky jen pomohl a nikdy na mě nesahal“ a: „běžte do prdele“ ono už toho moc nebude a pak dáme sekty.
Po sektách budou otázky a jak si je klást. Věřím že už se uslyšíme zase jen jednou týdně. Ať vám ptáčci cvrlikají o tom, že konečně přišlo jaro a s ním zase o trochu více svobody.TH

ekofarma@post.cz

Pael Adamec,16. 4. 2011 11:32

Víte mě děsí že lidé dosus vůbec nechápou o co zde jde.
Víte paní Emo to přece není o tom, že čuba zvedne nohu. (Teď nemluvím o tom jestli je to vůbec pravda a jestli se pro ženu vůbec hodí o něčem takovém mluvit a už vůbec ne o tom, zda je vůbec lidské něco takového říci ženě, která byla citově a sexuálně zneužitá a to navíc člověkem, kterému svěřila důvěru a otevřela se pro něj s vírou, že ji uzdraví). Tady jde o to, že tyto ženy (pokud velice nerad zůstanu u vašeho odporného přirovnání) vůbec nohu zvednout nechtěly. Že k tomu byly nuceny a to po dlouhou dobu, a to „programy“ , které měnily jejich vůli. Já jsem už bohužel z komunikace mezi reprezentantem těchto žen panem Hradeckým a příznivci Světelného bratrstva nabyl dojmu, že zastánci pana Hrušovského jsou nejen takoví cynici, že jim je úplně jedno že se děje násilí na jiném člověku, ale ještě s tím souhlasí a pomáhají v tom aby to dále pokračovalo. A to vysloveně ze sobeckých důvodů aby hlavně oni byli spokojení. Já myslím paní Emo a všechny dámy vám podobné: teď byste možná mohly tyto ženy prohlásit za bláznivé a nesvéprávné. Případě byste je mohli upálit. Já opravdu děkuji panu Hradeckému že byla jeho skupina natolik předvídavá že pochopila, co by tyto ženy čekalo, kdyby byly předhozeny této zlé a agresivní smečce.

A k tomu předchozímu příspěvku. Kéž byste měl pravdu, pane Jiří. Kdyby mohly tyto ženy svobodně odejít, jak o tom píšete, věřte tomu, že tyto stránky by nikdy ani nevznikly a ani by se pan Hrušovský a jeho prodloužené ruce nezasadily o to, aby velmi rychle zmizely. Zneužité ženy zde opakovaně uvádějí, že jsou ochotny se s ním veřejně sejít a společně vysvětlit vám všem, co prožívaly a samozřejmě že věc nechtějí nechat jen tak. Je to pro vás srozumitelné, pochopitelné a legitimní? To že pan Hrušovský chce zůstat ve tmě a nehodlá z ní vyjít a používá k tomu skupinu opravdu popletených příznivců svého podivného učení, je smutné o to více, že tito si ani neuvědomují, co dělají a čemu slouží.

A závěrem chci říci, že možná nemohu být dobře znalý problému a tematiky ale jako na čtenáře na mě dělá lepší dojem to když vidím, že někdo pravidelně a otevřeně a věcně reaguje na situaci, má své názory utříděné, k něčemu směřuje a má jasno v tom, co chce. A nechce to jen pro sebe. A to je pro mě důležité, takový člověk mě přesvědčí a za tím půjdu.
Pavel Adamec

voltrjiri@seznam.cz

Jiří Voltr,16. 4. 2011 0:07

S etikou v ordinaci MUDr.Hrušovského mám jen dobré zkušenosti. Při konzultacích jsem jej vnímal vždy jako člověka ochotného pomoci, lidského v tom nejlepším smyslu slova. Dle mého názoru není nejdůležitější počet diplomů na stěnách ordinace, počet titulů před jménem a za ním, ale to, kdo před Vámi stojí jako člověk, ať lékař či léčitel. Každý máme možnost volby, komu se svěříme a tuto svobodu nejen můžeme, ale i máme využívat.

anetaaa@gmail.com

aneta,15. 4. 2011 21:37

wauw... toho sanata jsem si užila. čistá práce. čistá radost. uzdravující stránky? dík ...mistře:)

sanatkumara@email.cz

sanat kumara,15. 4. 2011 21:14

Víte co je strašně zajímavé na této diskuzi? Kdo vůbec přišel s tím, že neexistuje žádná vina? Že tady pořád někdo s někým manipuluje a je to přece zcela normální? Kdo tady tvrdil že není karma a tedy neexistuje trest? Že rozdíly mezi polaritamy jsou jen naší projekcí? Že všechny lásky jsou naplněné, ať je to jedna nebo tisíc? No tak proč se tady příznivci pana Hrušovského tak rozčilují? Čeho se vůbec dovolávají? Na takovémto hřišti, si přece všichni mohou dělat co chtějí, ne? Žádné doklady, žádná jména, žádné důkazy, žádná zodpovědnost, žádná vina, žádné tresty, žádné pravidla - Eldorádo. Čistá manipulace. Pěkně všechno skrytě, v tajnosti a bez zodpovědnosti. Pane Vainare a pane Hrušovský, takhle jste to mysleli ne? Tady přece už od dětství existují iluzorní termíny jako rodič a dítě, jako pacient a jako klient, to jsou všechno jen naše představy. Je to ono? Tohle je ten váš svět, že? Tak si to v něm užijte. Proč by měl cítit někdo jakoukoli odovědnost za to, co se mu líbí? Natož pak nějakou vinu. Nic takového ve vašem světě neexistuje. A víte co je ta největší spravedlnost? Že stejně nakonec všichni skončíme v těch vlastních projekcích. Takže dobrou zábavu, pánové. Já jsem Sanat Kumara. Těší mě.

kolounska.marta@volny.cz

František Kolounský,15. 4. 2011 18:22

Já bych rád připomenul všem kdo urážejí Hradeckých: toto jsou jejich stránky a vy se nacházíte na jejich půdě. Bylo by od vás přinejmenším slušné, abyste se chovali jako hosté. Marek má pravdu: autoři těchto stránek a tohoto projektu po celou dobu diskuze na nikoho nezaútočili, opravdu se jen brání. A nenacházím v jejich obraně žádnou nepravdu. Zato návštěvníci z druhé strany nemají hezké chování a nejsou slušní ani logičtí. Často vůbec nerozumím co říkají. Příběh o Marii Magdaleně a Ježíšovi byl moc hezký a také se mi líbilo povídání o Jungovi a Frojdovi, asi na to není více místa, ale přimlouvám se za to vydat tyto texty pak souhrn (samozřejmě bez těch urážejících příspěvků). Mohly by být ještě rožšířeny, protože je jisté, že se zde vše nevejde.
Ale proto nepíši. Já bych byl rád, aby se těmto lidem nepodařilo tuto práci zničit, protože i já mám zkušenost s pacienty pana Hrušovského.
Jeden chlapec má epilepsii a deprese. Jeho ošetřující lékařka se mnou spolupracuje a vícekrát jsme řešili jeho sklony k sebevraždě. Chlapec má složitější domácí prostředí, rodiče se mu snaží velice pomoci, ale tak jsou při tom horliví, že mu někdy spíše škodí. Byl u doktora Hrušovského a zažil tam bohužel zrovna tu souhru toho nejhoršího. Doktor přišel pozdě, neomluvil se, vyjel na něj když byl nervozní a nepomohl mu. Pětset korun pro mládence v invalidním důchodu je hodně peněz a byl bych rád, kdyby mu je pan Hrušovský vrátil. Byl u něj přesně pět minut. Já ho léčím zadarmo, občas mi přinese nějaké ovoce a tak. Opravdu se připojuji k tomu, aby klienti dostávali své platební doklady a rovněž k tomu, aby existovaly karty o jejich návštěvách. Soudě podle toho co zde bylo řečeno o životní úrovni pana Hrušovského, myslím že by si opravdu mohl dovolit sestru a uvést chod své ordinace do pořádku. Na to máme právo. Já nevím jestli se na něho mohu se žádostí o vrácení peněz obrátit, zajímalo by mě co si o tom myslíte. Já bych pro to raději došel sám, chlapce bych tam už znovu neposílal. Vrátil se od něj opravdu velmi rozrušený
František Kolounský (píši od dcery)

fencl.marek@gmail.com

marek f.,15. 4. 2011 17:18

Já si myslím totéž. To je jako kdyby někdo šil boty a teď najednou všichni přišli ukazovat sešlapané škrpále. To snad je jeho práce léčit lidi, ne? Nebo kdyby to neuměl tak jak za co by platil nájem? To je jako když automechanik znásilní sousedovi dceru a teď chodí a ukazuje kolik za život převlékl gum? (teď to nevyšlo dobře, myslím jako pneumatik:).
KAŽDÝ DOKTOR NĚKOHO UZDRAVIL. Stejně jako každý pekař upekl nějaké chleby. Z čeho by platil doktor nájem? A tak prosím paní Stáňu, my jsme se tady opravdu dozvěděli dost. A opravdu nejen od pana Hradeckého. Ten jen odráží štěkot smečky pana doktora abychom my mohli vůbec napsat názor, ať je to jakýkoli. Ani jednou - a to si prosím přečtěte velmi pečlivě, za celou dobu diskuze na nikoho nezaútočil. Jenom se brání.
Zkuste jinou taktiku. Přestaňte ho urážet a posílat do prdele a on třeba přestane psát komentáře, z kterých jste všichni kaput, protože mu lidsky ani argumentačně nesaháte ani po kotníky. (a často jen jako opičky opisujete od něj). Přečtěte si co tady vzniká a zapojte se do diskuze. Jestli to chápu dobře, něco ošklivého se tady stalo a teď máme společně hledat jak k tomu došlo, kde byla chyba a jak zabránit tomu, aby se to opakovalo. Opravdu nechci nikoho urážet, ale není mi z představy, že by se totéž stalo mému dítěti a pak na mě takhle začala nějaká zfanatizovaná soldateska řvát a házet po mě citáty, já nevím, jste vůbec lidi? To se podle vás my všichni, kterých je pořád ještě drtivá většina, kteří jsme se shodli na tom, že tady v tomto koutě není něco v pořádku a že opravdu nemáme dobré zkušenosti, jmenujeme Hradecký? Když už chcete někoho pořád urážet nemůžete psát nám? Nebo máme pro vás napsat petici a podepsat se pod ní společně? Dejte nám adresu, my vám to pošleme. To je neuvěřitelné, jak se ve vás rozezní jen slovo sex. Tady už padlo tolik příběhů, bolesti, informací a vy z osahu desítek a desítek stránek zachytíte jednu jedinou větu a to o dámských záchodcích! A hned jak pohotový služebníček hnusi k ní přiskočíte a přilepíte k ní ten svůj odporný vnitřní obsah. Tak kdo tady koho lynčuje? Hradečtí chtěli udělat jednu věc. Zareagovali na anonymní příspěvek jedné klientky a napsali že sami měli podobnou zkušenost a vyzvali ostatní ž se nemusí bát, pokud podobnou zkušenost mají. A lidé se začali skutečně ozývat. A to bylo zajímavé. A vy teď tady napadáte Hradeckých a odradíte každou další ženu vůbec do takového prostoru vstoupit. Víte my vás do prdele posílat nebudeme, vy už v ní dávno všichni jste. Je mi vás líto. Marek

maruskar@seznam.cz

Radka Marušáková,15. 4. 2011 16:41

Pane nebo paní (používáte v jedné větě mužský i ženský rod), ale asi paní. Milá paní Stáňo. Internetovým lynčem nazýváte to, že nejdříve stáhnete diskuzi, potom jejich účastníkům vyhrožujete soudem, potom útočíte na profesionalitu příspěvků, potom na to, že trpí vinou a potom na to, že vinou netrpí a potom na to, že jsou odborníci a potom na to že jsme nuly a potom že máme jít do prdele? A máte, prosím vás někdo, kdokoli z těch "několika slušných lidí" alespoň jeden jediný argument o tom, čeho se týká tato diskuze? A o čem to vůbec píšete? Vezměte si prosím tušku a papír a napiště si tabulku, kolik prostoru bylo skutečně věnováno "pitvání soukromí a arogance pana Hrušovského" a kolik vašim urážkám. A pak teprve používejte slovi lynč. Co jste vlastně řekla? Vy mi všichni připadáte jako když vám někdo rozdal tabulku a vy do ní vyplníte sčítání lidu. Hrozí vám snad někdo 10 tisícovou pokutou, že se takhle zesměšňujete? Vaše sprostota vypovídá jen o vás samých, ne o nás. A když už máte tu drzost že citujete Ježíše, tak vám rovněž připomenu jeho slova: "Neznečišťuje nás to co do nás vchází, ale to co z nás vychází". A co že to z vás vyšlo, milá paní Stáňo? To co jste Vy sama. Nic jiného to ani být nemohlo. Radka

stana.basik@gmail.com

Stana,15. 4. 2011 15:55

Pochopila jsem z této diskuse, že jediný vítaný příspěvek je takový, který fabuluje o zneužitých ženách MUDr. Hrušovským a to dokonce v ordinaci, pitvání jeho soukromí, partnerek, jeho arogance. Jiný příspěvek je okamžitě sáhodlouze napaden. Pan TH tedy vzal právo do svých rukou a provádí něco jako internetový lynč. No již Ježíš Kristus říkal : nesuďte,a nebudete souzeni, neztracujte a nebudete zatraceni. Je to tedy opravdu hnus, ale je nutné se tím prokousat a vydržet s klidnou myslí všechny ty výkaly. Děkuji těm málo slušným lidem, kteří se to nebáli pojmenovat, nebo napsat ze srdce , jako pan Vainar. Jsem spokojenou pacientkou MUDr. Hrušovského, nikdy jsem se s výše uvedenými praktikami nesetkala, ani od žádného mého známého, který se u MUDr. Hrušovského léčí, jsem nic takového neslyšela. Kdybych se měla zajímat o soukromí všech mých doktorů, lidí, kteří ovlivňují můj život, přátel - tak bych měla taky honičku jako pan TH. A při vymýšlení o jejich sexuálních praktikách se možná vzrušujete Vy, pane TH ne? Vy jste jim snad u toho svítil? Lidi si toho na záchodcích napovídaj a ještě tam taky pěkně kreslí, že? Kdyby žil ještě Freud, možná by Vám pomohl. Jsou to fakt magoroviny. Starám se zásadně o sebe, o svou změnu a vycházím z premisi, že zodpovědnost je vždy u mě, takže vše můžu změnit jen já, jediný, kterého můžu změnit, jsem zase já,. Ale to pro Vás budou jistě bludy. Žádnou myšlenku s větší silou jsem ve vašich textech nenašla, buď kecy nebo kompilace. Čistému vše čisté a na hrubý pytel hrubá záplata. Zdravím Vás v duchu Vašich textů - jděte s tím do prdele. ( hrdě se přidávám k paní Emě).

brno@databaze.cz

petr u.,15. 4. 2011 12:46

Tomáši já miluju takovýty jejich floskule na vesmírná témata: Vina? Co to je vina? Co to je pocit? Jste zatížen, pane Hradecký! Odhaliji jsme Vás! Jste stigmatizován slovem svědomí! Zemřete! To jsou magoři, co? Ludmilo jestli jste si nevšimla, Tomáš pana Hrušovského do ničeho neobsahuje. Pan Hrušovský se obsadil velice dobře sám. Tomáš má jen na rozdíl od vás o čem psát a co říci. A na rozdíl od vás z vlastní hlavy. To je velmi skličující pozorovat jak hluboko jste už spadli. Takhle mu tedy pomáháte? Takhle se to rodí? Opravdu je to tak jednoduché?

brno@databaze.cz

petr u.,15. 4. 2011 12:35

Tomáši ono jich ještě pár vyleze, ale nech tomu volný průběh. Myšlenka sama o sobě je Silou. A v projevech členů bratrstva se žádné valounky Myšlenky dosud nezaleskli. Sektáři brání svůj prostor nemít své vlastní myšlenky, nemít svůj vlastní názor, protože to pro ně znamená nemít svou vlastní odpovědnost. To se o nich vědělo to je jasné. S jakou urputností to však upírají ostatním se jen tušilo. Respektive nebylo to tak černé na bílém jako je to tady k vidění teď. Tady jste udělali velký kus práce. Teď už si o nich opravdu nikdo iluze dělat nebude. O jejich „Jsou nás tisíce“. Agent Smith pan Hrušovský a jeho 33 věrných klonů.
"Jaký šel, takové potkal“. A mimochodem. Důležitá věc hodná zaznamenání: Byl jsem dnes ráno koupit noviny v Albertu. Chodím tam už dvanáct let. A byl jsem spokojený. Doporučuji. Bylo tam čisto, paní prodavačka se na mě smála, a dostal jsem pro děti los. Jen tak dál! A nenechte se odradit těmi, kteří o Albertu napsali, že sem přišel s cílem zničit české dodavatele. Jsou to udavači a lháři☺

tomas.hradecky432@gmail.com

tomas hradecký,15. 4. 2011 12:23

Takže abychom si to zase shrnuli:
Nacházíme se v království, kde se žebrák strává králem.
A v tomto království na stránky Etika v ordinaci nikdo o žádném citlivém problému se zneužitím psát nebude. To je v tuto chvíli více než zřetelné. Bratrstvo světelného paprsku by mu dalo co proto. Paní Komínková a Straková by si ho vzaly mezi sebe a pěkně zostra by mu řekli, že jestli se bude moc ptát a šťourat, tak ho pošlou k soudu. Eva by mu nechala vymýt mozek na Ezoterice, Titanie by mu nivým a naléhavým tónem vysvětlila, že zneužití je přece třeba přijímat s pokorou, pan František a Fiala by mu s transparentem šli skandovat, pod okno, že oni jsou spokojení pacienti tak co tady lže, Ema by ho poslala do prdele a a Maruška s Jarmilkou by jim přispěchali zatleskat. A všichni společně by se obrátili na provozovatele stránek, aby jeho příspěvek okamžitě stáhnul. (Jestli jsem zde zapomněl někoho z mých vážených oponentů citovat, tak se prosím přihlašte. Jména se těžko pamatují, když za nimi nejsou žádná sdělení případně když se shovávají za citacemi někoho jiného).

Nalepili se na nás plzáci, vážení. Svou vlastní existenci nemají, o čem se bavit také nemají, probloumávají své životy v prostoru někoho jiného aby se do něho pokusili otisknout svůj neindividualizovaný tvar, protože individualita jiných je tuze dráždí. V tomto prostoru nerespektují téma ke kterému byl zřízen, odmítají v něm jakákoli pravidla hry, vytěsňují všechny, kteří nejsou mloci jsou k nesnesení slizcí, oškliví, pomalí, nudní a mdlí a jsou schopni sežrat celou úrodu. Proč si nezaloží své vlastní stránky? Proč nevydají knihu spokojených zákazníků pana Hrušovského? Proč své citace a planoucí emoci nešíří jinam? Inu proto, protože není nikdo, kdo by něco takového co píší na naše stránky vydal a to z toho důvodu, že na koncové straně neexistuje nikdo, kdo by něco tak plytkého četl. Plzák nemá schopnost vybudovat vlastní existenci. Ten prostě žije na zahrádkách jiných, to je jeho přirozenost.

Co v takové situaci udělá zdatný ekologický zemědělec? Odstěhuje se ze své farmy a ponechá ji napospas šedé hmotě plzáků? Bude je pálit cigaretou? Topit v barelech? Sypat na ně pesticidy? Poustět na ně krysy? To je blbost. To se budou bránit a budou se ještě víc množit. Plzáků je vždycky víc než lidí. Prostě každé ráno vezme kyblík, sebere je, uklidí zahrádku a jde dál. Tohle je nevýhoda kybernetického prostoru, že je zamořen plzáky, ale současně je to určitý výsek reality a trhu, na kterém když dokážeme udržet svou integritu a tvar, pomůže jako dobrý trenažér pro další životní eskapády a zkoušky. A navíc v něm nejsou JENOM plzáci. Jsou v něm lidé bystří, veselí a vtipní. A plzáci se za chvíli vrátí na svoje stránky Borce Janocha a budou tam žvýkat řachandy o blondýnách, recepty na buřtguláše a vymalovávat předtištěné (a bez autorských práv vyvěšené) konturky Harryho Pottera a motýla Emanuela.

Necháme tedy světelné bratrstvo skandovat: jste udavači a lháři, jste udavači a lháři a jste lháři a udavači a mezi tím se v klidu zamyslíme se nad tím, jakou celému tématu dáme kostru. Jestli ji pak budeme obalovat masem tady to nebo jinde, to probereme později. Co je vlastně cílem těchto stránek?

Cílem může být kde co. Cíle jsou obecné a konkrténí. Teoretické a praktické. Krátkodobé a dlouhodobé. Dosažitelné a nedosažitelné. To bychom tady psali celý den. Ale potřebujeme si označit své pracně vybojované teritorium a to jasnou a zářivou architekturou jeho obsahu. To bychom toho moc nevyhráli, když bychom si sice vybudovali a obhájili stránky i to, že na nich můžeme svobodně říkat co potřebujeme, ale přitom si je nechali obsadit malými ošklivými stvořeníčky. A učte se s námi.Tohle čeká každého, kdo přijede do nového města, do nového vztahu, do nové práce, do jakékoli nové životní etapy. Všem se nám to bude hodit.
Pokračování níže