Jdi na obsah Jdi na menu
 


Názory od vás

 

Zde je místo pro vaše názory a zkušenosti s Josefem Hrušovským či jiným vaším lékařem, terapeutem a léčitelem.

 

 

Komentáře

Přehled komentářů

susila@seznam.cz

Martina,10. 5. 2011 11:37

V pátek se chystám k MUDr.Hrušovskému a jistě ne náhodou jsem opět narazila na ,,znovuoživenou" diskusi o něm.A po přečtení příspěvků se k němu těším ještě více:).Jezdím za ním několik let.Po 10ti leté léčbě neplodnosti jsem po JEDINÉ návštěvě otěhotněla a s trochou nadsázky musím říct,že ne bohužel s ním:).Nikdy na mne nepoužil zmiňované temné sexuální praktiky,naopak, vždy vyslechl, poradil a pomohl.Pomohl mi s dalšími problémy jak fyzického,tak psychického charakteru,pomohl mi překonat několik velice nepříjemných životních situací, smířit se s nimi a změnit je. Koktání mé dcery vyléčil jedinou dávkou homeopatik, které mi poradil po telefonu,abych za ním nemusela jezdit 100km.
I teď k němu pojedu s dobrou zprávou ústupu vleklých potíží.
Jezdí k němu mnoho mých známých a přátel, žen i mužů, dětí.NIKDY-NIKDY na nikoho z nich nebyl zlý, s nikým z nich nemanipuloval a řekla bych že 99% z nich pomohl s tím, s čím za ním přišli.A to 1%? To se možná změnit nechtělo...
Pane Hradecký, spíš si kladu otázku, jaký VY máte problém,že se takto prezentujete a píšete sáhodlouhé články o ničem?
S láskou Martina

s.pipalova@seznam.cz

Simona,9. 5. 2011 18:58

To,co si dovoluje "pan" Hradecký, je už opravdu do pekel volající! Říká si, jak "léčí"..a hlavně - Zadarmo!! No tedy děkuju, to musí být energie ničící, jak už ostatně je "cítit" z jeho řádků..
"Vážený", schováváte se za nějaké slečny, přitom jediným Vašim plánem je, jak už jistě všichni dobře uvažující pochopili a naznačili,...NIČIT.
Krom všeho, se zamozřejmě zastávám i sebe, ponižujete mou osobu, ještě k tomu jsem prý ZJEVNĚ dezorientovaná, mé písemné projevy že jsou neartikulované??? Co vlastně si o sobě myslíte?? Prosím Vás, povězte mi takto veřejně - kdo že to nosí Vaši fotku v kapse??? No to mám záchvat smíchu!!! - ano SMÍCHU...Sice ubližujete jak se dá, ale přece se nenecháme zničit NEE?? A Vámi? To snad ani nemůžete chtít, když tak "s láskou" a zadarmo pomáháte lidem, že ano??
Zalezte pane Hradecký už někam a začněte se zabývat hlavně SÁM SEBOU!!! ZDAR!!!!
Simona Pípalová

Bárta

Dan,9. 5. 2011 12:53

Mne se stranky moc libi a jejich smysl zcela chapu. Pan Hruskovsky je blazen a zlodej, ktery okrada klienty a stat krati na danich. Co se soukromeho i profesniho zivota tyka, je pan Hrusovky zruda a zlodej. Jeho praktiky nemaji nic spolecneho se zdravym rozumem ani s medicinou. Tezce nemocni lide chteji vyzkouset vse a proto chodi i k sarlatanum a zlodejum jakym Jozef Hrusovsky z Kosic je.

marcyyy@email.cz

Marcela ,30. 4. 2011 20:20

Dobrý den,
můj malý syn měl vážné onemocnění. Dle lékařů bez dlouhodobého užívání léků by se jeho stav začal zhoršovat až by skončil na vozíku. Od pana Hrušovského jsme dostali pro syna homeopatika , s uklidněním ,že do 3 měsíců bude v pořádku. Homeopatika jsme užívali zároveň s bylinkami od léčitele. Syn byl do 3 měsíců v pořádku. Zmizeli mu veškeré obtíže. Výsledky odběrů krve potvrdili, že je zdráv. Pan doktor Hrušovský je zvláštní člověk,ale pokud jeho léčebné metody zabírají, lidé se uzdraví homeopatiky dříve než léky. Tak rozhodně jsem ráda, že tu někdo takový je. Nemusím uznávat jeho názory ,ale pokud dokáže pomoci, často i tam kde lékaři nemůžou, pak není co řešit. Pana doktora Hrušovského rozhodně doporučuji, důležité je,aby se pacient soustředil na léčbu homeopatiky a nikoliv na názory pana Hrušovského, které se mu zdají divné.

tomas.hradecky432@gmail.com

tomáš hradecký,19. 4. 2011 15:12

Jano teprve teď jsem si všiml Vašich otázek, pardon.
Proč chceme zničit Josefa a jak víme, že skrze nás nepracují nějaké negativní entity?
Nechceme zničit Josefa, ale také nechceme nechat Josefa aby ničil nás. Je to prostě ohraničování teritorií a současně odpověď na Vaší první otázku.
Na druhou otázku nemůžeme odpovědět, protože to tak jak jste to položila, nemůžeme vědět. "Nemůžete vidět své vlastní oči" říká Edurad Tomáš. Co ale můžeme udělat je to, že na ni budeme hledat odpověď společně, jak avizujeme v příspěvku níže. Nadále pro Vás platí naše nabídka osobního setkání.
A co se týká těch růžových brýlí a toho bourání... Víte na to se musíte nejdříve zeptat. Když se nezeptáte, pak musíte respektovat to, že ten druhý se nezeptá také.
TH

tomas.hradecky432@gmail.com

tomáš hradecký,19. 4. 2011 14:33

Pomalu a ne úplně snadno (možná to dokonce nebude úplně dobrovolně) opouštíme fázi kterou jsme avizovali v úvodu, tedy že vlna, která se jako reakce na naše informace na téma zneužívání energetických zásahů v případě Josefa Hrušovského zvedne, nebude žádná tsunami, ale bude jedovatá lhostejností a tmářstvím. S boží pomocí spějeme k další etapě.

V této další etapě by ideální příspěvek do této diskuze mohl vypadat nějak takto:

ŹALOVANÁ STRANA:
K panu doktorovi chodím od roku… pomohl mně I … nikdy mi z ordinace nepsal ani mě nikam nezval… je pro mě proto těžko uvěřitelné že…
NICMÉNĚ musím současně PŘIPUSTIT že I jiní, naoko spořádaní občané, žili NAVENEK řádným životem a přitom např. ve sklepě drželi zavřenou svou dceru, s kterou proti její vůli splodili řadu dětí a to v průběhu mnoha let, aniž o tom jejich okolí mělo tušení… I z toho důvodu bych se RÁD/A o tématu DOZVĚDĚL/A více, rád/a bych VĚDĚL/A jak na to pacientky pana Hrušovského vůbec přišly, co se s nimi dělo a jak to probíhalo, jaký vliv to mělo na jejich zdravotní a psychický stav, zda to poznamenalo jejich partnerské, rodinné či pracovní vztahy, kdo jim pomohl, jak se k tomu postavil pan Hrušovský v případě, že jej oslovily, jak jsou na tom nyní, co udělaly pro to, aby se osvobodily, co dnes mohou poradit ostatním…

Je mi JASNÉ že takové odpovědi není možné shromáždit a publikovat ze dne na den a budu TRPĚLIVĚ sledovat, jak to ve shonu běžného dne tilo lidé ZA POCHODU dávají dohromady a budu TOLERANTNÍ k případným chybám, kterým se u takto složitého tématu lze jen velmi těžko vyhnout. UVÍTÁM v tom případě OMLUVU DRUHÉ STRANY a nebudu případné chyby považovat za projev zlé vůle.

VÍM, že výpovědi zneužitých žen a jejich okolí jsou pro objasnění pravdy ESENCIÁLNÍ. Je mi však JASNÉ, že rozjitřené prostředí které jsme zde vytvořili, pro výpovědi, příběhy, přípradně fotografie a kontakty žen není vhodné ani bezpečné a to z hlediska citového, zdravotního I společenského. CHÁPU, že se PRO TUTO CHVÍLI rozhodly zůstat v anonymitě a RESPEKTUJI to do té doby, dokud nebudeme VĚDĚT, co dál.

Je žřejmé, že pokud chceme nejen o celé věci zjistit více, ale pokud také chceme celou věc objasnit a dospět k nějakým rozhodnutím, JE TŘEBA, abychom postupovali SPOLEČNĚ, v KLIDU a TRPĚLIVĚ.

NABÍZÍME proto těmto ženám, ale také jejich partnerům, rodičům, dětem, kolegům a přátelům, že budeme CITLIVĚ a TAKTNĚ naslouchat jejich vyprávění, že CHÁPEME, že budou zabarvené EMOCÍ, či dokonce zlostí a hněvem.

DÁVÁME jim tímto najevo, že už se nadále NEMUSEJÍ OBÁVAT, a že jejich výpovědi patří právě do tohoto prostoru, který jsme společně a ne lehko vybudovali. A že OPĚT SPOLEČNĚ dokážeme otevřít další kapitolu, v které ze všech koutů NAŠÍ SPOLEČNÉ KOMUNITY uvolníme napětí a bolest, které zde vznikly.

SLIBUJEME, že tyto výpovědi a jejich autory NEBUDEME URÁŽET, ZESMĚŠŇOVAT, VYHROŽOVAT JIM, ANI JE PŘEHLUŠOVAT MLUVENÍM O SOBĚ. Mimo jiné I proto, že poté, co budou řádně, v pořádku a klidu všichni vyslyšeni, bude následovat kapitola další, která se bude týkat ŘEŠENÍM celé situace.

UVĚDOMUJEME SI, že jako v řádné komunitě spějeme k tomu, abychom se na závěr této práce mohli všichni společně a BEZ OBAV sejít a podívat se jedni druhým do očí. A potřást rukou s tím, že jsme se zasadili o větší ČISTOTU, TRANSPARENTNOST, UPŘÍMNOST A POCTIVOST prostoru, v kterém žijeme.

SOUHLASÍME, že více světla by do celého problému vnesly odpovědi PANA HRUŠOVSKÉHO, které mu v závěru a OPAKOVANĚ A SPOLEČNĚ budeme klást a společně budeme DBÁT na to, aby na ně odpověděl.

DĚKUJEME

tomas.hradecky432@gmail.com

tomas,19. 4. 2011 14:25

Strana žalující:

DĚKUJEME našim oponentům, že POCHOPILI že důvod, z kterého vznikly tyto stránky je ZÁVAŽNÝ, že z nějaké klukoviny, zlomyslnosti nebo osobně motivované msty by těžko vznikl takto rozsáhlý a komplikovaný projekt.

PLÁNUJEME, že po shrnujícím materiálu na téma sekty, který považujeme za jeden z klíčových příspěvků tohoto projektu, budou následovat rozhovory s jednotlivými členy našeho týmu.

PŘIPRAVILI JSME rozhovory se ženami na delikátní téma energetického sexu v kterém nejen že otevřeme téma jako takové, ale budeme společně s nimi hledat rozdíl MEZI TÍM, kdy je DOBROVOLÝ a kdy NEDOBROVOLNÝ.
Dále PRACUJEME NA rozhovorech a příspěvcích léčitelů, terapeutů a jasnozřivců na téma zásahů do vědomí a vůle klientů – samozřejmě s důrazem na ženy a jejich vůli k milostným projevům. A samozřejmě CHCEME DOSPĚT k závěrečné diskuzi, jaká je etika energetického léčitelství, jak jej podrobit kontrole komunity a jak chránit její členy přede ZNEUŽITÍM.
Za energetická NARUŠENÍ výsostného prostoru cízích vod, ať už je to samotné vědomí člověka, nebo jeho sociální prostor, SE NEMŮŽEME VYHNOUT otázce TRESTU pro narušitele.

PŘEDPOKLÁDÁME, že je naším oponentům JASNÉ , že jim můžeme v přístupu do tohoto prostoru zabrátnit mnoha způsoby:
Technicky je možné, že aniž bychom zastavili přístup do diskuze, budeme do ní VPOUŠTĚT jen některé příspěvky a ostatní filtrovat do „spamu“.
Dále MŮŽEME ZABLOKOVAT určité „agresivní“ adresy nebo
FILTROVAT příspěvky přes emailovou adresu.
Tím je můžeme REDIGOVAT a zveřejnit jen to podstatné (což děláme například u vlastních příspěvků, kdy každý jeden příspěvek nejdříve odchází do „redakce“ a teprve pak je vyvěšen).

UVAŽUJEME o tom, že ve chvíli, až pustíme první osobní negativní zážitek podepsaný vlastním jménem, ZASTAVÍME přístup na stránky PO URČITOU DOBU.
UČINÍME tak JEN poté, co přijde JEDEN JEDINÝ sprostý či nevhodný komentář. Tato obstávka bude trvat jen po dobu, kdy budou zveřejňované osobní a podepsané výpovědi lidí, kterým pan Hrušovský ublížil, manipuloval s jejich vědomím či emocemi a narušoval jejich soukromé vztahy a rodinný či sociální prostor jako takový.

Současně VELMI OCEŇUJEME, že protistrana pochopila, že celé věci nejvíce prospěje ne boj ale SPOLUPRÁCE, že téma které zde SPOLEČNĚ řešíme, je PRO NASTÁVAJÍCÍ OBDOBÍ velmi důležité a že je OCHOTNÁ se spolu s námi zasadit za novou etapu lidské historie, kde se existence lidstva přesouvá nejen do virutálního prostoru internetu, ale lidského vědomí jako takového.

DĚKUJEME

pavlicek@formic.cz

Roman,17. 4. 2011 22:26

Pane nebo paní Aldo, paní Dano. Tvrdíte tedy, že pan Hrušovský uzdravuje „zástupy neléčitelných nemocných všech generací“. Ale v tomto prostoru uzdravil jen ty, kteří se k tomu hlásí. Žádné jiné. Tedy pokud zde paní Ema volá ve svém náboženském vytržení: „A jsou jich tisíce!“ Tak otázka nutně zní: „A kde jsou ty tisíce?“ V zahraničí? A kde jsou v tom zahraničí? Druhá strana tedy stejným (a trochu hloupým) způsobem může tvrdit: Ublížil tisícům lidí! I v zahraničí! Ale kde má ona ty své tisíce?
Tento střet nemá ani vítězů, ani poražených. Argumenty typu: „Nesaháte mu ani po podešle“ se neopírají o žádný věcný základ, naopak nevrhají dobré světlo na jejich autory, kteří jimi dávají najevo,
že jim zřejmě chybí soudnost. Stejně tak jako výkřiky: „Styďte se!“ V pořádku. Ale proč? Stejně tak I k tomu bychom museli mít nějaký důvod. A to že pan Hrušovský podle toho co říkáte, myslíte si a zřejmě tomu I věříte, „bourá celá tisíciletí ortodoxních pavěd“? To dokazuje co? Mesiáš který zachrání dějiny lidstva, které se bez něho „motá celé věky“? Víte to je jako s těmi tisíci a tisíci uzdravených – narážka ve smyslu vlastního přesvědčení. To si myslí v každé sektě, že teď na to kápli, že teď přijde ten Nový věk, to Království nebeské. My chápeme že to tak vidíte, že si přejete aby to tak bylo, že si potřebujete myslet. Ale pane nebo paní Aldo ale kde je ten váš Mesiáš? Kde je právě v této chvíli? K čemu slouží to samojmenování, že on teď spasí tento svět? Co za něj potřebuje skrýt? A o tom si tady povídáme. Ne o tom že on to tvrdí. To nic neznamená.
Neexistuje jiný prostor než ten, který si vytvoříme sami. A tady žádný spasitel a zachránce zástupů přítomný není. Tady je jen člověk, který ublížil několika lidem. Ne tisícům. Zatím jsme jich napočítali šest.

A paní Dano co je zase to vyhrožování? A ty urážky? Jaké zhrzelé ženy? To si opravdu myslíte že o čtyřiapadesátiletého plešatého opotřebovaného chlapa který je pro smích I vrabcům na střeše (a to ne díky nám, ale vám. Vy mu děláte takovou reputaci, že to by se jeho odpůrcům nepodařilo ani kdyby chtěli) se tady teď budou rvát zástupy žen? Já osobně nevím jaká žena by se vedle chlapa, který jak píšete otevřel vědění takovým lidem jací jste vy vůbec odvážila nechat se vidět na veřejnosti a upřímně: ani to vědět nechci. Ne ne, paní Dano, v tom to nebude. A že Vy sama osobně něco neuznáváte? To je podle vás nějaký důkaz? A čeho? Vždyť ani nevíte, co se stalo? Mluvila jste snad s těmi ženami? Znáte je?
Poslouchejte dobře: my jsme sepsali fakta (dobře nelíbí se vám způsob, na to máte právo, ale o tom už zde bylo hovořeno, není ve vaší kompetenci to jakkoli měnit), a tato fakta Vy nesnesete slyšet, protože nabourávají Váš obraz o neposkvrněném spasiteli vesmíru. My to chápeme. Věřit že pan Hrušovský zbourá tisíciletí pavěd, které za sebou dosud lidstvo utrousilo, to je víra hodná svědků jehovových, scientologů a Parsifala Imanuela Dvorského dohromady. Jenže hledejte s námi to hlavní a to je motiv. Proč bychom chtěli panu Hrušovskému ublížit? To není člověk který by měl ve společnosti nějakou váhu, kterého by kromě vás pár podivínů někdo znal, který by měl něco, o co by bylo důležité usilovat. Co bychom si na něm vzali? Peníze? Věřte tomu že umíme vydělat víc než on. Zdraví? Celá léta jsme nebyli u lékaře. Jméno? Myslíte že bychom jej chtěli nahradit na trůně spasitelů kteří boří tisíciletou ortodoxii? Vztahy? Vždyť žádné nemá. Chceme snad léčit jeho pacietny a převzít mu klientelu? Jako Vás paní Dano či pana nebo paní Aldu? Vidíte, chybí nám motiv. Víte a k těm sektářům, to si řekneme ve čtvrtek. Ale upozorňuji vás, že se vám to pravděpodobně zase nebude líbit. Domníváte se že do té doby zanikneme? Proč bychom zanikali? Protože si to přejete? Paní Dano obávám se, že to na zaniknutí asi nebude stačit.
Kráásný večer
Pavlíček

Re: pavlicek@formic.cz

Jana,19. 4. 2011 12:56

Proč chcete zničit Josefa?Že nemáte důvod? A co když skrze vás pracují entity nebo energie kterým se nelíbí způsob práce kterou Josef dělá.Že boří, strhává strupy a růžové brýle které máme.A tyto entity Vás využívají. ???Jana

pavlouskova@gmail.com

Irena,18. 4. 2011 15:06

Vážená Jano. Toto je skutečně rozhovor dvou hluchoněmých.
je zde 47, slovy čtyřicet sedm příspěvků, které se věnují zadání stránek. To se vyvíjí stejně jako se vyvíjí celý vesmír.
Důvodem jejich vzniku bylo to, ze na stránec janoch borec vybízel k diskuzi o názorech na Hrušovského. Když tak učinili lidé, kteří měli s ním velmi špatné zkušenosti a popsali proč, stránky zmizely.
Druhým krokem bylo že se tyto příspěvky znovu objevily.
Třetí krokem bylo, že na tyto archivované příspěvky proběhlo mnoho útoků s tím, že otázky, které v nich padly jako takové, skupina kolem pana Hrušovského odmítá vůbec přistoupit a odmítá vůbec si takové otázky klást.
Dalším krokem ve vývoji těchto stránek je zadat jejich téma. to znamená odlišit je od ostatních stránek, neduplikovat se s nimi a podobně.
Dalším krokem je tato témata rozvíjet.
Tento vývoj a obsah je daný a osoba Hrušovského spadne pod kola dějin spolu s vámi. Ve správný čas se objeví i fotografie a informace o členech realizačního týmu, který tyto stránky připravil, je vám snad jasné ž tolik práce nezvládne jeden člověka. Jeho identita je zcela lhostejná, protože vy jako konformní a uniformní členky názorové jednoty kolem mistra hrušvského urážíte mužskou ženskou dětskou jakoukoli identitu lidí, kteří mají jiný názor a jiné zkušenosti než jsou ty vaše. A navíc proč bychom měli v tváří tvář člověku, který pod svou korespondenci používá podpis Sanat Kumara psát svá osobní jména?
Na to nám asi neodpovíte, že?

pavlouskova@gmail.com

Irena,18. 4. 2011 15:05

A poslední etapou existejnce těchto stránek bude jejich redakce, v které se odstraní informační plevel který téma nikam neposouvá.
Diskuze s panem Hrušovským? Co mi paní Jano odpovíte, když se Vás, konkrétně Vás zeptám na to, zda byste v případě, kdyby někdo manipuloval s vědomím vaší dcery tak, aby dělala, myslela a chovala ve svém srdci city, které dělat a myslet a cítit nechce a toto čarování ji přivedlo na pokraj psychické nemoci: poradila, aby napsala pod svým jménem své zkušenosti na tuto stránku? Řekněme že by se jmenovala Irena Pavlousková? Co byste ji napsali? Ať jde do prdele? Nebo že pes nezasune dokud čubka nezvedne ocas? Nebo byste jí vyhrožovali že to co píše nemůže doložit a že ji dáte k soudu za pomluvu? Případně byste jak skupina zfanatizovaných trotlů donekonečna opakovali, že vám učení o světě, v kterém neexistuje vina vyhovuje? MŮŽETE PROSÍM OPPOVĚDĚT?
Víte co je dialog? Je to jediné převodové kolečko, kudy se posouváme kupředu. A na co by měl pan doktor v tomto dialogu odpovídat? Na to stejné, na co jse se jej přišli zeptat do ordinace, co jsme mu posílali dopisy i maily. A jak jsme zde psali - tyto stránky vznikly ve chvíli, kdy on na tyto otázky odmítl odpovědět jak v ordinaci tak mimo ni. Jak z očí do očí, tak písemně. My teď potřebujeme důkaz, že existujete a co jste zač. Jak jinak by se veřejnost dozvěděla o jakési spasitelské skupině, která trhá na kusy oběti jejího černého mistra?

Nicméně i tato etapa skončí ve chvíli, kdy vymezíme prostor těchto stránek těm, kteří skutečně tento vývoj budou prodělávat s námi a nastane etapa další: Postava pana hrušovského poslouží toliko jako odrazový můstek k diskuzi, ktrá je diskuzí nadcházejících 50 let: energetická komunikace a zásahy do vědomí. Energie se zvyšuje a tuto schopnost nyní bude íc více lidí. Pokud nebudeme diskutovat o tom, jak zabránit jejímu zneužívání, dopdneme jako ty ženy, které se s takovým opovržením a lhostejností ssnažíte překročit na vaší cestě k vašemu domnělému světlu a domnělé radosti. "Obětovat přítomnost pro nádhernou budoucnost" tedy obětovat nějaké ty jednotlivce kteří se připletly pod nohy mistra abych zachránil celý svět - Jano to není naše filozofie. Ve jménu čeho není vražda zločin? Zní postulát, který vydestilovala druhá světová válka. Nebudeme se vracet v dějinách o sto let dozadu, nebudeme ignorovat desítky milionů lidí, kteří museli umřít proto, abychom se stali lepšími lidmi.
Dano jestliž vás učitel, terapeut a mistr k svým zázrakům potřebuje váš souhlas a přítomnost k tomu abyste se stali nádobami do kterých vkládá své slovo o tom, že neexistuje vina, neexistuje karma a neexistuje trest a je to současně váš souhlas, který vede k vašemu uzdravení a tzv. duchovnímu pokroku, pak jste sekta jako vyšitá. Protože teď už to není on, který stojí na lavici obžalovaných (ostatně nikdy nestál, jestli chcete pojdme na kafe a uviídte to sama jako na talíři), teď už jste to vy. Vaše lhostejnost, vaše ignorance, vaše sobectví a absolutní absence základní lidské spolúčasti.
Irena

klepacekj@gmail.com

Klepáček J,18. 4. 2011 13:23

Děkuji panu Pavlíčkovi a T Hradeckému za ucelený přehled názorů v diskuzi.Nikdo z těch,co napadají Hradeckých, se nezmínil,že tyhle stránky jsou na podporu manipulovaných žen J Hrušovským.Jako kdyby ani neexistovali.Vy,těch 27%,se ani nezačervenáte, že se ani nezeptáte,nepátráte po tom,co se jim prihodilo,v jakém stavu byly a co cítily?Vidíte jen sebe a hrajete si na něco co nejste a být nemůžete.Kde je láska k bližnímu? Hradeckých urážet a mistra milovat.Tak to s vámi pěkně mává.A také bych chtěl konečně vidět žáky J Hrušovského kteří ho roky navštěvuji.Kde jsou moudří a vyzrálí,schopni komunikace,schopni se zeptat svého mistra,jak je to s těmi ženami? Kolik jsi měl sexuálních partnerek za ..roků......To se ho bojíte,nebo se ptám po někom kdo není?Potom zbývá těch 27% a to je ono?To je výzva pro JH a vizitka jeho učení.(tohle není o homeopatii ta je báječná) Klepáček J

janakratkaa@seznam.cz

jana,18. 4. 2011 12:42

Dobrý den všem.Pane Hradecký? Co tedy chcete , aby diskuse obsahovala?Jakou odpověď čekáte a od koho? Víte jek mi to připadá? Že jde o velmi dobře promyšlený komplot proti osobě Mudr. Josefa Hrušovského. K čemu se Vám má pan doktor vyjádřit? Co vlastně po něm chcete? Aby s Vámi diskutoval? O čem? Deset let se u něj léčím, včetně mé rodiny a nikdy, nikdy jsem neměla pocit, že jsem zneužita. Co se týče přednášek na chrámu a ceny přednášky, v dnešní době je cena přiměřená a kvalitu přednášek nechte ocenit lidi, které na ně chodí.Jsou to naše peníze a my si rozhodneme, kam a do koho je budeme investovat. Ještě bych chtěla říct, že sekta a sektářství mají nějaké pravidla, které my nesplňujeme.Např:bezvýhradná závislost na svém vůdci, jehož učení je vydáváno za zákon,zákaz kritiky a pochybností o učení sekty, vlastní svědomí nemá nejmenší význam,na prvním místě stojí práce pro skupinu a shánění peněz atd...Nesháníme peníze, nejsem bezvýhradně závislá, na přednášku jdu ,když se mi chce, taktéž do ordinace jdu, když potřebuji.Jen ještě dodám, že jsem považována za atraktivní ženskou a přesto všechno pan doktor odolal! Mohlo by to být úsměvné, ale není. Myslím, že to co tady vzniklo je velmi vážné obvinění.Jak moc musíte být naštvaný, že jste tohle spustil?
Kde berete tu jistotu, že máte pravdu.
Jana


tomas.hradecky432@gmail.com

tomáš hradecký,18. 4. 2011 6:16

1. VAROVÁNÍ

Vážení návštěvníci těchto stránek.
V tuto chvíli došlo 65 diskuzních příspěvků.
19 z nich, což je 27 procent z celkového počtu příspěvků, přišlo od členů Světelného bratrstva pana Hrušovského či jeho klientů.
Z těchto 19 příspěvků nám jako autorům těchto stránek:

3 ničím nepodloženě vyhrožuje (paní Komínková, Straková 2x a František)
4 sprostě nadává a spílá (Miloslav Fiala, Ema, Stáňa a Maruška)
5 z nich nás nepodloženě osočuje (paní Zirkonie, Eva/Juvenna, Ludmila Brožová, Dana a Vladimír Jalč)
a 2 nás přímo urážejí (pan Zámečník a Alda)
Pouze tři příspěvky (od Rady/Titánie, manželů Šubrtových a Jiřího Voltra) byly v mezích slušného chování, bohužel ani ony se netýkaly obsahu a tématu těchto stránek.

Těchto 18 příznivců pana Hrušovského blokuje prostor k diskuzi zbývajícím 45, z kterýž ANI JEDEN na nikoho, včetně pana Hrušovského neútočí, nikomu nevyhrožuje, sprostě nenadává ani nespílá, nikoho nepodloženě neosočuje ani neuráží.
Naopak: drtivá většina těchto příspěvků trpělivě a systematicky vysvětluje důvod, metodu I cíle této stránky.
Bohužel ani přes to, na tyto výzvy, přímé dotazy a domluvy zmíněných 19 lidí nereaguje, argumenty na ně neplatí a sami žádné nemají. Projevují typické disociační poruchy příslušníků sekt, kteří se zásadně na nic neptají, protože oni už vědí.

Navíc většina těchto příspěvků je plná hrubých gramatických chyb, jsou velmi nízké stylistické úrovně a nemají ani kloudný obsah, tedy kromě urážek nemají co sdělit. V tomto směru osočování z profesionalismu a toho, že jsme „odpornými odborníky“ nepovažujeme za záruku posun v diskuzi, která do této chvíle zaujala stovky lidí.

V této chvíli pokládáme těchto 19 příspěvků za dostatečně signifikantní vzorek k tomu, aby si návštěvník těchto stránek udělal představu kdo to je „průměrný člen“ učení Světelného bratrstva. Nepovažujeme z těchto důvodů nadále nutné, abychom opakovaně zanášeli stránky tímto způsobem vedenými útoky.

Berte toto prosím jako poslední varování. Nejsme příznivci kontroly obsahu, ale tímto jsme vyčerpali všechny možnosti demokratické diskuze.
Pokud nebudete respektovat pravidla a cíle tohoto prostoru, který vám nepatří, je vám otevřený v dobré víře, že zde budete hrát fair play, nebo v případě, že nevnesete nějaké nové svědectví či důkaz toho, že fakta zde uvedená nejsou pravdivá, stránky zamkneme a budeme na ně dávat jen ty příspěvky, pro které byly určeny.

Dáme vám tímto oznamujeme, že v žádném případě nadále nebudeme poskytovat prostor pro zvrácené učení, které popírá vinu, opovrhuje děditvím a kulturou lidsta a vymývá mozky lidem. S tímto učením se neidentifikujeme a naopak tyto stránky vznikly s cílem na toto učení upozornit a upozornit také na zvrácené a patologické chování jeho přívrřenců. Sdělení tipu: „Posledních několik tisíc let jsou lidstvu záměrně vkládány nepravdivé informace a tím dochází k jejich zmatení. Například jev zvaný "vina". Tento pocit lidstvo intenzivně prožívá, přitom ve skutečnosti nic takového neexistuje.“ které na tyto stránky umístila paní Ludmila Brožová, považujeme za lidsky nepřípustné, společensky nebezpečné a morálně zvrhlé a nadále jim nebudeme na těchto stránkách poskytovat prostor. Stejně tak ani poznámkách, které urážejí obor medicíny jako takový.

Témata, okruhy, smysl a cíl těchto stránek jsou jasně dané.
Buď je budete respektovat, nebo vás, milí přátele, budeme muset odpojit. Trpělivé vysvětlování, nabádání, ukazování cesty, usměrnování, fakta a argumentace v sociopatickém prostředí sekty pana Hrušovského bohužel nepřineslo žádné výsledky, byť jsme se vám střídavě a trpělivě věnovali každý den.

TH

iva.lvice@seznam.cz

Iva Tomášková,18. 4. 2011 1:39

Do ordinace pana doktora Hrušovského mě přivedl soustavný neutichající kašel mého dvouletého syna. Poslechla jsem hlas svého srdce a místo do dětské nemocnice na kapačky, antibiotika ,... zamířila s dítětem do ordinace pana doktora Hrušovského. Bylo to 2.2.2000. A následně jsem zažila "zázrak v přímém přenosu!" Po podání léku synovi přestal do 24 hodin zcela kašlat. Ačkoliv původní diagnóza zněla počínající astma, dnes je z něj šikovný hokejista. Navíc mi pan doktor řekl, kdy mu mám zatelefonovat (bydlím na Moravě), jak se stav vyvíjí. Pro mě dosud úplně nepochopitelné, aby mi jakýkoliv lékař dal svoje osobní telefonní číslo a já mu mohla zavolat. Volala jsem opravdu mnohokrát - dokonce i o víkendech. Těchto zázraků z uzdravení jsem zažila a zažívám 11. rokem mnoho.
Žijeme ve světě lží, falše, neupřímnosti,.. Pan doktor Hrušovský ne, říká vždy pravdu. Jen je třeba chtít pravdu slyšet. Je to jediný pro mě opravdu PAN doktor, kterému věřím a vážím si jej.
S pomocí pana doktora a homeopatie jsem nebyla já ani mé děti vážně nemocné. A navíc mě vždy uklidnil a zbavil strachu - přesný opak toho, co jsem slyšela od pediatra a jiných odborných lékařů.
Nedá se slovy popsat, s jakou hlubokou úctou a pokorou PANU doktorovi Hrušovskému za vše děkuji. Upřímně mu přeji krásné jarní dny a klid pro svoji práci.

anetaaa@gmail.com

aneta,17. 4. 2011 22:42

Já si to myslím také. Když máte svého mistra rádi, tak mu udělejte stránky, a pište si na ně jak je úžasný. Dejte mu tam seznamy "tisíců uzdravených" svatozář, citáty a hejbací obrázky s muzikou. A pak ať si každý zagoogluje a udělá si názor sám. To už jsme tady také říkali že jedním z problémů proč to došlo tak daleko je že se dodnes nevědělo:

Cíl Bílého bratrstva: Zničit dosavadní poznání lidstva!!
Prostředky dosažení cíle: Zlo se musí vymýtit jen zlem!
Termín dosažení cíle: Velikonoce
Dílčí cíle: odstranit diskuzi o bratrstvu z netu
Členové Bratrstva: dana, radka, vladimír, ema a zámečník.

K tomu klimakteriu: TO JE NEUVĚŘITELNÉ!
Rešení? Samozřejmě že zakázat.
A rozumím: nepůjde to lehce. Ale tak ať se o tom alespoň ví. Měli bychom pak udělat nějaké základní třídění a až to budeme mít poradíme se koho s tím všechno oslovit. Znám chlapa který zná Ombudsmana. Já myslím že tohle už zasahuje do oblasti lidských práv jako takových.

Tomas

TH,17. 4. 2011 20:56

Vazena Dano a Aldo. Mate nejaky komentar ci prispevek temaru techto stranek? Tedy souhlasite napriklad s dnesnim tematem zda je eticke posouvat zene termin klimakteria bez predchozi komunikace ci zda je mozne z terapeuticke ordinace posilat paprdky do vedomi cloveka, ktery o tom vubec nevi? Pokud ne prosim opustte tento prostor, berete misto a pozornost tem, kteri zde chteji pracovat na zadanem tematu, ktery je uveden v zahlavi. Dekujeme.
Dekujeme

aldada@centrum.cz

alda,17. 4. 2011 18:29

tento blog má pravděpodobně být výstupem tzv. moderní otevřené demokracie.
ta dnes ale paradoxně otvírá huby hlavně neurvalcům, kterým tzv. "nic není svaté".

tímto poukazuji především na ty, kteří se ve svých rádoby duchaplných a zasvěcených příspěvcích, s pocitem práva hodnotit, navážejí do dr. hrušovského.
jeho pomlouvačům jsem nucen vzkázat: vaše nehoráznosti jsem ani nedočetl, protože v jiném kontextu mám i já svůj vlastní "zážitek" s vám podobnými.
je-li aspoň malá naděje, že vám to trošku prospěje, radím vám, upřímně, jedno: styďte se!
zároveň, na obhajobu a obranu dr. hrušovského, vás ujišťuji, že podle toho, co všechno si k němu dovolujete a dovolujete si to napsat veřejně, a v porovnání uvedeného s tím, co už dokázal on, nesaháte mu ani po spodní (!!!) okraj podešví.
*Pan dr. hrušovský si naopak zaslouží úctu a poklonu za statečnost a za to, že ze všech sil a v každém okamžiku na všech úrovních souběžně bourá ortodoxní nesmysly "moderních" pavěd, ve kterých se lidstvo motá už věky.
projevů úcty se dr. hrušovskému naštěstí dostává mírou vrchovatou - kéž by to také vždy naplno pocítil - protože "ti, co vědí nebo alespoň tuší" - m.j. hlavně jeho zásluhou, - váží si jej.
dr. hrušovský si zaslouží poděkování za to, že naprosto cíleně léčí mnohé z toho, co je podle "klasické medicíny" tzv. "neléčitelné". uzdravuje zástupy lidí, napříč všemi generacemi, u nás i v zahraničí.
proto i já s úctou děkuji.
pozn.: za * je záměrně použito jediné velké písmeno :-)

dana.f@centrum.cz

Dana,17. 4. 2011 17:08

Nesleduji internet a za normálních okolností ani nepřispívám do jakékoliv diskuze. Ale před nedávnem jsem se dozvěděla od známých o nově vzniklém blogu s diskuzí o Dr. Hrušovském. Nechtělo se mi věřit, že vůbec podobný blog existuje. Dnes jsem si přečetla informace na blogu a mohu jenom říci, že mně zaplavila vlna hnusu a odporu. Je neskutečné, čeho jsou lidé schopni. Celý blog je vlastně snůškou nesmyslných napadení doktora Hrušovského, odporných lží a útoků "zhrzených žen". A tak mně napadlo, komu to pan doktor natolik vadí, že bez jakýchkoliv zábran se propůjčují takovým odporným praktikám a špinavostem.
K panu Hrušovskému jezdíme do ordinace už několik let celá rodina. Uzdravuje veškeré naše zdravotní potíže. Jsme mu za to velice vděční a touto cestou mu rovněž veřejně za vše z celého srdce děkujeme. Léčí se u něj rovněž mnoho našich známých a všichni jsou nadmíru spokojeni. Za celá léta nikoho z nás do ničeho nenutil, nepoužíval žádné nesmyslné praktiky, o kterých píšete v příspěvcích. Chová se vždy velice slušně a na rozdíl od jiných vždy vše trpělivě vyslechne a pomůže. Mnohdy mi pomohl vyřešit moje partnerské i mateřské problémy a tak dnes mohu říci, že jsem šťastně vdaná žena a šťastná matka. Opět děkuji.
Dále napadáte jeho přednášky a soukromý život.
Pokud "dámy" svolily ke společnému soužití, udělaly tak z vlastní vůle. Nesmysly o manipulaci neuznávám. Každý je sám zodpovědný za sebe a "dámám" a jiným, kteří je v tomto bludu podporujete, doporučuji, abyste se zamysleli nad sebou samými. Je to pouze ubohá osobní msta doktorovi Hrušovskému. Pak není marné připomenout, že nic není bez následků. V životě se vše vrací plnou měrou.
Co se týče přednášek, jsou snad povinné? Lidé chodí na různé přednášky podle vlastního úsudku. Že jsou sektáři? Nesmysl!
Pokud někdo s přednáškami nesouhlasí, ať tam prostě nechodí. Je to čistě jeho problém. Nikdo ho nenutí.
Tvůrcům blogu sděluji, že plnou měrou sklidí, co zasévají. A tak, jak už někdo napsal, považuji celý blog za hanebnost a nehoráznou lež a pro mně zanikl stejně jako ti, kteří ho vytvořili.
Panu Hrušovskému za sebe i celou rodinu přeji hodně lásky, štěstí, radosti a síly. Dana

brno@databaze.cz

petr U.,17. 4. 2011 15:25

Pavle to je dobré, to by mělo být. Jenže on to posílá I na lidi, kteří v ordinaci vůbec nejsou. Už to tady jednou bylo, že mu přišla do ordinace bývalá manželka alkoholika, který jí týral dvacet let a to hrozně. A Hrušovský na něj poslal křišťálový paprsek. Proč? Jen ať se upije, to je jeho problém. To je jedno že je na tom paprsku homeopatikum s vysokou potencí a že je to pro jeho dobro. Prostě to nejde dělat bez vůle toho člověka. Že je ti hezky? Na tom vůbec nezáleží. I když ti někdo bude chtít dát milion, když ho nechceš, tak ti ho do banky protlačit nemůže. A schválně to zkus poslat jemu. Vezmi to stejné co poslal on někomu, kdo o tom nevěděl a šoupni mu to zpátky. To už tady také bylo. Narazíš na štít jak hrom. Asi ho tam má proto, že to sám nepovažuje za správné aby mu do hlavy někdo posílal programy bez jeho souhlasu. Tady si řekneš že je to alkoholik je to jedno. Ale pak tam přijde žena která se mu líbí. A ty máš po vztahu. Já myslím že by se měli nechat ty lidi prohlídnout. A že by se vůbec to energetické léčitelství mělo začít dělat na jiné bázi. Lidi opravdu zneužijou všechno.
jo a sbohem plzáci, dokonáno jest:)